• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån trots 620k i Blankolån plus billån

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Är det nån som tror att det är nån idé att försöka låna med mina förutsättningar?
Förutsatt att kreditbetyget går ner från 8,5 till under 4 alltså.
620 i black, 110 i bilavbetalning. Inkomst på 414 senaste uppdateringen med ett underskott på 71, tjänar nu 37/månad.
Har betalt av tre kreditkort och sagt upp två av dem. Har sålt bostadsrätt och fått bort det lånet. Har fyra ff där endast en återstår i mitten av oktober. Betalt av ett litet blanco och minskat antalet krediter från 11 till 7 vid nästa uppdatering.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Snyggt jobbat med minskningarna, men jag tror inte riktigt du är "där" ännu. Dels finns det ingen som erbjuder större blancolån än 500 000 (de lär dessutom räkna billånet som blanco) och dels är ditt underskott kanske aningens för högt. Du ligger runt 17% av inkomsterna i underskott och många långivare har en övre gräns någonstans mellan 15 och 20. Mitt råd är att fortsätta jobba med kreditbetyget och minska på skulderna (både summorna och antalet) och kanske gömma lite av underskottet i nästa deklaration.
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Tack för ditt svar.
Jag förstår att det är riktigt det du skriver.
Bara att tugga på!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp