Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån via Lendo

Mina förutsättningar idag.
220,000:- årsinkomst.
5 Förfrågningar Den senaste är från Februari
6,8 uc score.
1 Betalningsanmärkning som försvinner 4/6 2016.
Underskott av kapital är 10.00:-
I Juni när deklarationen uppdateras är underskott av kapital 26.000:- och inga lån eller andra krediter syns i min upplysning.

Tänker den 5/6 2016 alltså dagen efter anmärkningen försvinner söka ett lån på Lendo på 70,000:- vilket är dom lån jag har idag och dessa syns inte som sagt i min upplysning på UC.

Lendo har en liten ruta där man kan bocka i om man vill ha ett samlingslån och jag vill vara ärlig i ansökan.

Fråga 1 Skall jag bocka i den rutan på Lendo eller skall jag inte det och gör det någon skillnad på om jag gör det eller inte med tanke på svar från bankerna?

Fråga 2 Kommer det göra nån skillnad på mitt uc score när anmärkningen försvinner och när deklarationen 2015 uppdateras?

Senast ändrad:
1) Nej, jag skulle inte bocka i den rutan om lånen inte syns, du kan ju ändå lösa dina lån som du tänkt
2) Ja troligen kommer den bli något bättre

Ursäkta trådkapningen, men om inga lån syns på UC och underskott av kapital är 26000:- börjar inte då banken/bankerna undra vadan detta underskott av kapital beor på och kan dra åt sig öronen vid ev en ansökan på lån iom att inga skulder syns på UC:N??

Ursäkta trådkapningen, men om inga lån syns på UC och underskott av kapital är 26000:- börjar inte då banken/bankerna undra vadan detta underskott av kapital beor på och kan dra åt sig öronen vid ev en ansökan på lån iom att inga skulder syns på UC:N??

Jo, de lär undra. Kan ju bero på dåliga aktieaffärer, men det kan de ju inte se.

För övrigt bör trådstartaren vänta till 7/6 med sin ansökan eftersom 5/6 är en söndag och 6/6 en helgdag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp