Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån..Vilket belopp ska jag söka på?

Jag tänkte prova att samla lån.
Har 173000 i lån fördelat över 6 lån, 5 kreditgivare ( alla syns på uc). Har en inkomst på 216000 nu som kommer öka till 260000 nästa deklaration men kommer söka såklart på nuvarande inkomst. Ska jag söka på hela beloppet eller är det bättre att söka samla på tex 100000? Tänkte eftersom min inkomst inte är jättehög?

Jag tänkte prova att samla lån.
Har 173000 i lån fördelat över 6 lån, 5 kreditgivare ( alla syns på uc). Har en inkomst på 216000 nu som kommer öka till 260000 nästa deklaration men kommer söka såklart på nuvarande inkomst. Ska jag söka på hela beloppet eller är det bättre att söka samla på tex 100000? Tänkte eftersom min inkomst inte är jättehög?
Vad har du för övriga förutsättningar?
Jag tänker på antalet förfrågningar och UC-score framförallt.

Med det du angivet nu skulle borde du söka på hela beloppet och kryssa i samma lån.

Vad har du för övriga förutsättningar?
Jag tänker på antalet förfrågningar och UC-score
Jag har inte dom bästa förutsättningarna så borde vänta tills min uc-score blir bättre. Har förmodligen ingen chans men vore så skönt! Även om jag blev beviljad en mindre summa som kan hjälpa mig tills ett större samlingslån är möjligt.
Uc-score: 23%, 10 förfrågningar.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp