Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samllingslån två lån på 200 000kr, deklarerad inkomst på 420 000?

Hej
Är det svårt att få två lån på 200 000kr om man har en deklarerad inkomst på 420 000? Vilken ränta skuöle ni tippa på? Jag har inga betalningsanmärkningar=)

Det beror på din uc. Vad har du för betyg, förfrågningar o lån nu?

Annars är det lugnt

Hej
Är det svårt att få två lån på 200 000kr om man har en deklarerad inkomst på 420 000? Vilken ränta skuöle ni tippa på? Jag har inga betalningsanmärkningar=)
Du måste lämna mer information än så om du ska få tips, tex övriga lån, förfrågningar, uc betyg osv.

Har inte inkomsten deklarerad än, senaste uc:n hade jag 6,8% risk och fem förfrågningar med en deklarerad inkomst på 86 000 med lån på 140 000. Tänkte lösa det tidigare lånet och utöver det låna 160 000.

Tror det blir svårt tyvärr med den inkomsten. Vad får du för inkomst nästa år?

Jo det vet jag, men nästa kommer att vara runt 480 000, det är med den inkomsten jag tänkte söka=)

Då blir det inga problem.
Men det är viktigt att du inte tar på någon förfrågan nu fram tills nästa inkomst kommer in.

Du kommer inte få något stort lån just nu

Det får du lätt! Men ta inga förfrågningar o sök när du har under1 i betyg. Hur många förfrågningar har du nu o när går dom ut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp