Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Samtal från DinFinans trots att jag inte har lån där!!

I går såg jag på min mobil att DinFinans ringt har inget aktivt lån där så jag ringde inte tillbaka.Förra året så ville de inte svara på frågor via telefon endast mejl så jag undrar om någon annan blivit uppringd också och vad de i så fall ville. Googlade numret så det vara därför jag så att det var DinFinans som ringt. Försöker de skaffa nya låntagare, uppdatera sitt kundregister eller vad?? Tacksam för svar om någon annan också blivit uppringd.

värdelöst

bojkotta dinfinans oseriösa amatörer har också blivit kontaktad. vet inte varför otrevliga är dom också

Har de ringt dig också? Vad sa de att de ville, har du lån där nu? Hoppas du kan svara mig tycker det är obehagligt när de ringer och det kanske kommer en faktura på lån eller ännu värre inkasso/KFM krav.

Är det ingen annan de hört av sig till? Uppskattar verkligen om du vill skriva här om det är så.

Är det ingen mer de ringt till??

Om de ville något så hade de väl ringt igen vid det här laget? Kan ju vara så att de ringt fel telefonnummer när de tittat i sin kundlista? Jag har haft lån hos dem och ibland varit sen med betalningen, de har aldrig ringt mej i varje fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp