Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SBAB lån 200k

De är inte snabba i varje fall. Fortfarande inte hört ett ord.

Varför jag är nyfiken är för att jag undrar om det är lättare att få erbjudande av en enskild aktör om man vänder sig direkt än om man går via Låneförmedlare.
Förmedlare om du frågar mig. En ff, 12-15 banker.

SBAB står ju bakom icabankens lån..

Asså snart har det gått två hela dagar. Står ju att de har öppet varje dag 8-21 så att det varit söndag borde inte spela någon roll tycker jag.

Förmedlare om du frågar mig. En ff, 12-15 banker.
Jo det förstår jag men om jag jämför en aktörs erbjudande från låneförmedlare med om man sökte direkt via samma aktör, skulle beviljandegrad och ränta skilja sig?

Fett störigt att det tar sån tid. Antar att det inte gör någon skillnad att ringa dom och fråga?

Fett störigt att det tar sån tid. Antar att det inte gör någon skillnad att ringa dom och fråga?
Du kan alltid ringa och fråga. På deras hemsida står det att de har jätte mycket att göra. Det är nog därför.

1.
Välj belopp och fyll i dina uppgifter i en ansökan. Du får då besked direkt på skärmen.

2
Logga in på sbab.se för att hitta dina lånehandlingar. Skriv ut dessa och skicka tillbaka till oss.

3
Vi betalar ut lånet när vi får tillbaka skuldebrevet och lånevillkoren påskrivna.

Vad är det för besked man får på skärmen? Är detta inte lite missvisande, har inte fått något besked.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp