Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Selene finans vad sysslar de med??

Har ett lån hos Selene finans inte så stort men jag bad om att få betala dubbelt i maj då jag hade mycket utgifter i april ni vet ju hur det blir vissa månader. I alla fall pratade jag med Markus där som sade att det var ok och jag skulle inte få någon påminnelse med påminnelseavgift. Vad tror ni dök upp i posten idag jo påminnelse och besked om att 60 kronor
extra skulle läggas på nästa räkning nu i maj.Ringde upp och denna person en ung tjej sade såklart att även om jag blivit beviljade att betala dubbelt denna månad fick jag ändå betala påminnelseavgift. Kan inte ett låneföretag ha enhetliga regler eller utbilda sin personal så att alla vet vad som gäller. Så nu vet jag det till nästa gång, till saken hör att de beviljar inte betalningsfri månad då hade jag såklart begärt det.

Påminnelse

Det är det samma överallt för även om man kan betala månaden efter så åker man på en påmineelse avgift och ibland straff avgift också.

Det är det samma överallt för även om man kan betala månaden efter så åker man på en påmineelse avgift och ibland straff avgift också.

Jag blev lovad samma sak av Selene finans att det inte skulle skickas någon påminnelse men fick det ändå så jag får väl vara glad att jag inte fick straffavgift också. Har precis pratat med Selene den personen ska ringa nästa vecka eftersom de lovade mig att ingen påminnelse skulle skickas och att det var bara att betala dubbelt i maj så de sade samma sak till mig. Jag förstår vad trådstartaren menar alla ska ju säga samma sak till låntagarna inte lova något som inte gäller.

Senast ändrad:
de flesta lånegivare har detta.det läggs till extra avgifter och påminellse.det måste dom göra.även om man får betala dubbelt eller hur man nu gör upp betalningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp