Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

seqr och PayByBill

V.I.P
Poäng: 62
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
har just upptäckt att det finns ett nytt konto att lägga till i seqr utöver collector, som heter PayByBill (gothia som står bakom). Har inte testat själv att ansöka eller så men ville ändå tala om att det finns där...

Har inte läst på länken ovan vad som står där, men har du seqr så går du in på lägga till konton. Sen verkar det vara kreditupplysning osv. Jag har som sagt inte testat att ansöka

Har inte läst på länken ovan vad som står där, men har du seqr så går du in på lägga till konton. Sen verkar det vara kreditupplysning osv. Jag har som sagt inte testat att ansöka

Testade att ansöka och fick beviljat kredit på 5000 inom ett par sekunder, återstår att se om de tog UC eller ej. Kan inte va alltför svårt att bli beviljad om jag blev det iaf :).

Seqr tar UC och paybill tar inte UC

Exakt samma som det andra
Gå in på Seqr och lägg till konton

Är det verkligen ingen UC på PayByBill? På Collector i Serq var det ju det, men det är väl olika... Försöker (som alla andra antar jag) spara på UCna. I så fall kunde det ju vara värt att ansöka...

Tack tack fixat fick kredit på 5000 nu gäller det bra att hitta ställen att handla på.

Kolla också om butiken medger både faktura och delbetalning med paybybill om du vill delbetala

Vissa handlare har enbart faktura 14-30 dagar andra har paybill faktura och paybill delbetalning från 3 månader och uppåt.

Skicka på seqr

Skulle jag kunna få testa skicka till dej som skrev senast, å kolla om mitt funkar om du då kan skicka tbx det sedan isåfall ?

Du kan skicka till någon som har Iphone eller Androidtelefon så kan de skaffa seqr för att ta emot din överföring

Vad tar de för upplysning när de inte tar UC?
De tillåter väl ingen anmärkning ?

Måste man skriva i hos Gothia sen ringer dom upp eller vadå? Och kan man föra över 2000kr via Seqr och sen även via Paybybill? Är man inne På Seqr står det ju inget om Paybybill.

Gran, tack för svaret!!!
Oregistrerade, om du har seqr så går du på "lägg till konton" - där kan du lägga till Paybybill.

Jag har fört över 2000 från min Seqr och 2000 från min PayByBill denna månad.

Tack för svaren!
Tar det lika lång tid att få pengarna från Paybybill som från Collector?
När man gör en överföring alltså?

Hur lång tid tar det för Paybybill att skicka ut brevet?! Ansökte i måndags men inte fått nåt än. Kasst!

står bara att kontot bearbetas. Så antog att man var tvungen att verifiera det på nåt sätt. Då är det väl nåt annat fel då!

De har inte tagit någon upplysning på mig har Seqr kredit på 10.000 då tog de upplysning fick 5000 i kredit på PaybyBill i söndags men ingen upplysning tagen och inte när jag handlade på XXL med PayByBill togs det någon upplysning heller.

Står i avtalet att dom kan söka i deras eget
register eller hos något kreditupplysningsföretag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp