• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Sevenday - fick bra erbjudande vill veta allt!!

Maggiemu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Mars 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Slängde in en ansökan via förmedlare, fick 7-8 förslag men endast 3st på beloppet 400 000kr som jag sökt. Precis när jag fick veta att ansökan var färdigbehandlad = inga fler erbjudanden så kom SevenDay med ett erbjudande på hela beloppet och 5% ränta. Det bästa erbjudandet efter det är Collector på 7%.

Nu vill jag ha er hjälp och undrar om allt är digitalt med SevenDay? Jag tänker välja autogiro med vill inte riskera att få skuldebrev eller årsbeskedet hem i brevlådan? Har någon erfarenhet? Enligt detta forum finns det mycket gott att säga om Sevenday.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 202
Mottagna reaktioner
1 077
Poäng
897
Hej! Valde sevenday och det är den bästa lånegivaren jag har haft! Allt digitalt!
sedan 3 betalningsfria månader per år där du klickar i på hemsidan själv. Även prisgaranti där dom sänker räntan om du får bättre erbjudanden.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Jag har för mig att man kan få post ifrån dom ibland. Att lånet är utbetalat exvis. Men de kanske har ändrat sina rutiner.
 

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Bästa banken årsbeskedet kommer i alla fall digitalt sen får man avin som ett sms att snart dras autogireringen
 

Maggiemu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Mars 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Tack för era svar! Jag ska prata med dom imorgon på telefon innan jag signar!
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Dom skickar ut nåt slags nyhetsbrev i pappersform ibland. Annars är allt digitalt.
 

Maggiemu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Mars 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Jag har signat allt digitalt och skickat in kompletteringar, dom säger att allt ska gå via kivra så vi får väl se…. Väntar på godkännande och utbetalning, flera dagar har gått nu. Hoppas det löser sig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp