• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Sevenday och utbetalningstid

Prodelin

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
25 Maj 2013
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Har ett lån som är beviljat och väntar på utbetalning, nån som tagit lån genom dom i närtid i sommar och vet hur länge dom tar efter man signerat skuldebrevet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sunshinewillcomeagain

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 December 2021
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Tog ett samlingslån hos dem i maj och då tog det 4 arbetsdagar innan jag fick lånet utbetalt. Ska tilläggas att dem även löste ett lån åt mig, tror det går ännu snabbare om du inte har lösenkrav!
 

Prodelin

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
25 Maj 2013
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Helt värdelös bank, ringt dom två dagar nu och skyller på att dom inte kan ta samtal då det är många som ringer och de bara lägger på, vad är det för amatörer?

Inte har dom meddelat sig heller, inne på 4 bankdagen sen jag signade lånet och vet inte vad som händer.
 

Prodelin

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
25 Maj 2013
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
De svarade att det tar just nu 4-7 dagar innan utbetalning, nån som lånat genom dom i denna månad och fått vänta ännu längre?

Hade de tagit sån här tid hade jag valt annan bank helt klart....
 

Prodelin

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
25 Maj 2013
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Nån annan som sitter och väntar på sin utbetalning? försökte ringa, får svar direkt att det är långa handläggningstider och ska invänta SMS och sen klipper dom samtalet, inne på 6e dagen nu.

Verkar som dom bara har en person anställd under semestern.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp