- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Mellan tis - fre kommer pengarna. Om vi har tur redan på tisdag Men inte 100%Står på mig utbetalt 20200606. Får man de på Tisdag då eller kan de fortfarande dröja tills senast Fredag?
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
tyvärr inte bland de snabba, men jag hoppas att pengarna kommer imorgon.Vi får se vilken bank som är snabbast.. swedbank lätt sämst..
Ni som har Swedbank, hojta till om ni får era pengar imorgon.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Har du fått besked i Kivra om utbetalning?Vart nånstans inne på skatteverkets hemsida kan ja hitta om det har betalts ut än eller ej? Står bara preliminärt att få tillbaka upp till höger i en grön box.
- Meddelanden
- 482
- Mottagna reaktioner
- 183
- Poäng
- 367
Där de står skattekontoVart nånstans inne på skatteverkets hemsida kan ja hitta om det har betalts ut än eller ej? Står bara preliminärt att få tillbaka upp till höger i en grön box.
- Meddelanden
- 185
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Ok. Ja har Kivra och godkände deklaration omgående. När de var dags för utbetalning i April så upptäckte jag att ja inte hade något konto registrerat, bytte bank förra året. Gick då in och registrera mitt nya konto på en gång. Har dock inte fått något i Kivra om utbetalning.Där de står skattekonto
- Meddelanden
- 10 156
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Kolla på skattekontot, där ser du vilka transaktioner som gjorts.Vart nånstans inne på skatteverkets hemsida kan ja hitta om det har betalts ut än eller ej? Står bara preliminärt att få tillbaka upp till höger i en grön box.
- Meddelanden
- 185
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Tack, där kunde jag se att de har blivit utbetalt/är påvägKolla på skattekontot, där ser du vilka transaktioner som gjorts.

Hur svårt kan det vara, min 70+ morsa hittar på den sidan :-/Tack, där kunde jag se att de har blivit utbetalt/är påväg![]()
- Meddelanden
- 185
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Loggade först in på Skatteverket o valde inkomsdeklaration o letade runt där, därav hitta ja de inte först... Men härligt att höra att de finns 70 plussare som behärskar teknikenHur svårt kan det vara, min 70+ morsa hittar på den sidan :-/

- Meddelanden
- 248
- Mottagna reaktioner
- 272
- Poäng
- 427
Va onödigt att ge ett sånt svarHur svårt kan det vara, min 70+ morsa hittar på den sidan :-/
- Meddelanden
- 10 156
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Din morsa har säkert bättre hyfs än vad du har.Hur svårt kan det vara, min 70+ morsa hittar på den sidan :-/
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Förra året fick jag pengarna första utbetalningsdagen (idag) men inte bland de första (runt 15 tiden och då var det andra som redan hade fått 3-4 timmar tidigare). SwedbankNågon som vet klockslag man ska hålla lite extra koll på dessa dagar?
Förmodligen, blir bara less på folk som inte ens försöker själv innan de ger upp. Dags att terminera mitt medlemsskap här ändå.. Inser tyvärr att kompetensnivån korrelerar och är symtomatisk med det ekonomiska handlaget. Tack och hej!Din morsa har säkert bättre hyfs än vad du har.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Äsch, ge oss en chans! Det är trots allt några tusen härFörmodligen, blir bara less på folk som inte ens försöker själv innan de ger upp. Dags att terminera mitt medlemsskap här ändå.. Inser tyvärr att kompetensnivån korrelerar och är symtomatisk med det ekonomiska handlaget. Tack och hej!

- Meddelanden
- 10 156
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Ja, det kan vara irriterande men man behöver inte förlöjliga de som inte har samma resurser som en själv.Förmodligen, blir bara less på folk som inte ens försöker själv innan de ger upp. Dags att terminera mitt medlemsskap här ändå.. Inser tyvärr att kompetensnivån korrelerar och är symtomatisk med det ekonomiska handlaget. Tack och hej!
Lämna inte för att vi har olika åsikter det är bara berikande. -

- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Tänk om Swedbank någon gång kunde vara först.Mina sitter på kontot nu!Handelsbanken
- Meddelanden
- 3 492
- Mottagna reaktioner
- 2 294
- Poäng
- 1 557
Mina sitter på kontot hos Länsförsäkringar. Kollade först nu så vet inte hur länge de har suttit där.Tänk om Swedbank någon gång kunde vara först.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Grattis!! Jag kollar en gång i kvarten, minstMina sitter på kontot hos Länsförsäkringar. Kollade först nu så vet inte hur länge de har suttit där.
Har jag tur så kommer dem runt 14-15. Bara de kommer idag så! Låter som att det utbetalas i alfabetisk ordning efter bankens namn
H + L har redan fått. Nordea borde stå på tur... kl 13.- Blev medlem
- 4 december 2013
- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
2 st som fått som har länsförsäkringar
- Swedbank. 0
- Nordea. 0
- SEB .0
- Handelsbanken. 1
- Länsförsäkringar Bank. 0
- Danske Bank 0
- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
Fick mina 13:30, Swedbank
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.