- Meddelanden
- 882
- Mottagna reaktioner
- 979
- Poäng
- 737
Ja eller i mobilen.Ja hur ser man ändringen? Måste man logga in på datorn?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ja eller i mobilen.Ja hur ser man ändringen? Måste man logga in på datorn?
Ej säkert att man får meddelandenHur blir man meddelad
Jag menar hur upptäckte du det? Kunde du se ändringen direkt när du loggade in? På min står det att deklaration är inskickade. Ändras detta om något skulle ändras?Jag har skatteverkets app och nej ,fick inte något meddelande om förändringen.
Upptäckte det när jag kollade min deklaration.
Så kolla upp om ni ska få skattepeng tillbaka..
Hej,4Finance har skickat in förändringar på min deklaration, kommer jag få skatten senare än påsk pga det?
Jag menar hur upptäckte du det? Kunde du se ändringen direkt när du loggade in? På min står det att deklaration är inskickade. Ändras detta om något skulle ändras?
Fantastiskt! Då går det inte att missa Sålänge man loggar in och kollarDet står att uppgifter har förändrats, man kan inte missa det.Man ser det direkt.
Och att deklarationen är ej inskickad, så man får göra det igen...
4Finance har skickat in förändringar på min deklaration, kommer jag få skatten senare än påsk pga det?
De hade tagit bort och lagt till samma summa den 19/3Hej,
Vilken dag skickade 4 Finance in den ändringen ?
Hälsn
Chris
Jag måste få fråga jag godkände min deklaration den 17/3 samma dag man kunde deklarera men såg att de fanns 2 ändringar från den 12/3 måste jag då godkänna igen eller är de ändringarna redan godkända då de är innan den 17/3. Beloppet att få tillbaka är samma som på den deklaration jag fick i Kivra..Hoppas ni förstår vad jag menar, jag vill ju ha skatteåterbäringen i april
Tur ni nämnde det. Dom hade gjort ändringar på min också. 11 ynka kronor 😱
Du har helt rätt Mjau 7417/3 menar jag

Tack för svar!Nej. Ändringar som tillkommit efter gör att deklarationens status återgår till ”inte inskickad” så man ser direkt om den ska godkännas igen![]()

Superback, verkligen! Slängde in beloppet plus en slant då jag läste att de ej betalar ut under 100kr automatiskt. Vi håller tummarna nuNja, borde bara vara att deklarera igen
Ändrar man o lägger till som du säger reseavdrag får man nån vecka in midsommar.Orkar inte plöja igenom 54 sidor då jag ska betala en massa och inte få tillbaka på skatten så jag tillåter mig själv att vara lite lat och fråga : Ni som gjort ändring, säg reseavdrag eller liknande - När får ni era skattepengar?
9-12 juniOrkar inte plöja igenom 54 sidor då jag ska betala en massa och inte få tillbaka på skatten så jag tillåter mig själv att vara lite lat och fråga : Ni som gjort ändring, säg reseavdrag eller liknande - När får ni era skattepengar?
Orkar inte plöja igenom 54 sidor då jag ska betala en massa och inte få tillbaka på skatten så jag tillåter mig själv att vara lite lat och fråga : Ni som gjort ändring, säg reseavdrag eller liknande - När får ni era skattepengar?
Jag godkände min deklaration den 17/3 och såg alltså fram emot att få in pengarna (12 lax) nästa vecka. Igår (2/4 alltså) såg jag av en slump att det var en ändring i min deklaration och att jag istället ska få tillbaka 16 lax. Det var ju bra - men nu blev den alltså godkänd den 2/4 istället. Finns någon chans att jag ändå kan få pengarna nästa vecka, tror ni..?
Ja.. Hade redan godkänt en ändring (från 9 till 12) så jag satt nöjd. Farligt att bli för bekväm, kampen skall vara daglig!Troligen inte. Gränsen var 31/3, så du får dina 16 lax i juni.
Synd att du inte följde deklarationen dagligen fram till 31/3, som många av oss andra gjorde just för att fånga sena ändringar.
Osäkert, sista dagen är väl 31/3.Jag godkände min deklaration den 17/3 och såg alltså fram emot att få in pengarna (12 lax) nästa vecka. Igår (2/4 alltså) såg jag av en slump att det var en ändring i min deklaration och att jag istället ska få tillbaka 16 lax. Det var ju bra - men nu blev den alltså godkänd den 2/4 istället. Finns någon chans att jag ändå kan få pengarna nästa vecka, tror ni..?
När brukar dom betalas ut ? För dom brukar väl betalas ut i början på april om man deklarerat senast den 31/3 ?

Det låter bra7-9 april sker första utbetalningarna. Så jag hoppas få cashen på tisdag![]()
sambon väntar 26k !Visste inte att man var tvungen att bevaka sin inskickade deklaration.
Det hade varit bra om man fick en notis i Kivra att tillägg tillkommit.
Ingen aning.Hur ser man detta ? Ploppar det upp en ruta när man loggar in eller måste man knappa sig fram nånstans för att se om det är nått som blivit ändrat ?

Ändringar kan göras till 31/3. Därför behövde man gå in och ”bevaka” sin deklaration varje dag om man signerat den innan dess. Enklast är om man väntat till 31/3 och signerat![]()
Status ändras till ej inskickad om du skickat den en gångHur ser man om det har blivit en ändring gjord ?
Status ändras till ej inskickad om du skickat den en gång
För mig stod det i en liten ruta på startsidan. På mig stod det dock fortfarande som inskickad och jag behövde därmed inte skicka in på nytt efter ändringen.Hur ser man om det har blivit en ändring gjord ?
Men du hade väl en ändring gjord innan deklarationen skickades ut?För mig stod det i en liten ruta på startsidan. På mig stod det dock fortfarande som inskickad och jag behövde därmed inte skicka in på nytt efter ändringen.
Men du hade väl en ändring gjord innan deklarationen skickades ut?