Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring juni

Skrev med Skatteverket gällande detta i förrgår faktiskt, för att dubbelkolla när man ser transaktionen och hon på andra sidan sa på Måndag.
Däremot är det säkert då de beräknar att alla kanske är klara? och därför ser inte alla sin transaktion just nu?

Brukar vara lite random när det syns vad jag minns från tidigare år.
Hoppas verkligen man får återbäringen i Juni, har inte gjort några avdrag eller något så vore märkligt annars.

Senast ändrad:
Jag ser ett utdrag ur skatteregistret för 2022 som skapades den 5/6. Det betyder nödvändigtvis inte att jag får min skatteåterbäring i juni, eller? Någon som vet? Är deklarationen färdiggranskad när man ser det här skatteutdraget?

Jag ser ett utdrag ur skatteregistret för 2022 som skapades den 5/6. Det betyder nödvändigtvis inte att jag får min skatteåterbäring i juni, eller? Någon som vet? Är deklarationen färdiggranskad när man ser det här skatteutdraget?
om du ser en post om "utbetalning", annars verkar inte ditt skattekonto uppdaterats heller.

Jag får nog vänta på återbäringen tills i augusti som vanligt, men det verkar ju som om deklarationen är granskad och klar eftersom de fastställt inkomst och underskott.

Japp, så lättad nu när man vet att planerna går i lås när man får pengarna:)

Japp, så lättad nu när man vet att planerna går i lås när man får pengarna:)
Bevisar ju att alla inte får informationen samtidigt som lasseman trodde.
Jag får avvakta tills imorgon & håller tummarna!

Kivra har jag inte fått, ser direkt på skattekontot

Dom som inte har fått brev eller ett telefonsamtal från Skatteverket om ”utökad” kontroll kan nog sitta lugnt i båten och förvänta sina pengar i slutet av veckan.

Nu kom slutskattebeskedet i Kivra. 😎

Ingen uppdatering för mig börjar bli nojjig

Jag väntar fortfarande på min ränteändring. Fan ändra i april och nada svar än. De har iaf fått in den, något positivt :)

Är det någon annan här som gjort u-skott ändring och väntar ?

Ne ja har ändrat för att betala
Enda ja ser i konto är 0kr och uppdatering 4/6 03:40

Där kom mitt på Kivra, puh då kan man andas ut att allt är klart

Du hade inget om det på skattekontott heller alltså nått nytt? Utan bara saldo 0?
Japp, står fortfarande 0 där om jag loggar in. Stod dock i pappret som kom från Kivra att de finns och betalas ut inom 7 dagar så har iallafall på papper att dom kommer i veckan, 0 fortfarande på skattekontot men som sagt nu finns det klart och berkräftat att det är klart

Intressant väldigt random verkar det som

Polaren fick precis besked på kivra men inte jag. Hur ser det ut för övriga?

Hos mig uppdaterades det 03:10 den 4/6. Står 0kr på skattekonto. Hoppas det kommer snart.

Var samma hos min vän och hon fick nyss i kivra.

Det kanske blir klart imorgon .Enligt SKV hemsida skickas det ut först imorgon.

Nu kom mitt på kivra :D

Ni som har fått Kivra, har skattekontot också uppdaterats?

Är det fortfarande några här som väntar på kivra?

Varken fått Kivra eller uppdatering på skattekontot…. Förbereder mig på augusti suck

Ingen ändring, men under ”beslutade skatteuppgifter” kom 2021 nu. Dock inget om vad jag får tillbaka, bara ett skattebesked. Känns ändå ok

Nu fick jag slutskattbeskedet i kivra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp