Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Skatteåterbäringen 7-10 april

Vi flyger till Tallinn i 3 dagar. Så inget super speciellt. Men skönt att komma bort lite :D

Är Falcon favoriten?

Alltid!

Varit i Tallin riktigt trevlig stad.

Blev en grej bland vårt omogna gäng att "Tolv månader" på estniska säger man "Cock taste good" det blev ju en grej att fråga folket i tid och otid på fyllan hur man säger tolv månader :D

Alltid!

Varit i Tallin riktigt trevlig stad.

Blev en grej bland vårt omogna gäng att "Tolv månader" på estniska säger man "Cock taste good" det blev ju en grej att fråga folket i tid och otid på fyllan hur man säger tolv månader :D
Haha🤣 det var ett speciellt uttryck haha!

Själv är jag mer en vin människa. Alltid haft svårt med öl. Men en kall öl vid grillen går alltid ner

Vad tror ni då? @Anam kommer det idag eller imorgon? 🎉 Eller vad tror du @Terry_

Senast ändrad:
Jag hoppas idag 🤣 men jag tror inte jag fått första dagen någonsin förut, så tror mer i morgon.
Jasså, vad fick dig att ändra dig haha, vad du inte säker på idag🤣
Men tror du har rätt👍

Lite förvånad att ingen har fått sin skatt än!

Lite förvånad att ingen har fått sin skatt än!
Man hade ju hoppats på att få det idag. Men jag det är lustigt att ingen sagt något än. Brukar vara rätt så bra med snack i dessa trådar dessa datum

Man hade ju hoppats på att få det idag. Men jag det är lustigt att ingen sagt något än. Brukar vara rätt så bra med snack i dessa trådar dessa datum
Har aldrig under mina år fått utbetalningen dag 1, men man vet ju aldrig, nån gång ska ju bli den första :D

Nån med Nordea? De brukar ju kunna se inkommande transaktion har jag för mig.
Själv har jag SEB.

De brukar ju vara nån som får det första dagen, men den som väntar på nått gott blir aldrig fet 😁

Vissa på Flashback har fått den också.

Men tippar 10% får den idag.
80% imorgon.
10% torsdag.

Någon mer som inte kan logga in på seb?

Påstås på Flashback att Swedbank har fått nu. Någon som kan bekräfta?

Nordea här. Ingenting, inte ens på kommande.. utb 4/4..

Måste vara första gången Swedbank är såhär snabba

Spänningen är olidlig 🤣
Kommer de dygnet runt eller hur brukar de vara?

Kan inte se att det är något reggat på skattekontot, dock tog jag bort en utbetalnings spärr i lördags. Och det står I informationen om utb. På slutskattebesked att pengarna inte betalas ut just nu för de sparas rill framtida avgifter blabla. Stod det så på era slutskattbesked också?

Kan inte se att det är något reggat på skattekontot, dock tog jag bort en utbetalnings spärr i lördags. Och det står I informationen om utb. På slutskattebesked att pengarna inte betalas ut just nu för de sparas rill framtida avgifter blabla. Stod det så på era slutskattbesked också?
Nej det stod inte så på våra. Utan det står bara att det betalas ut till mitt bank konto

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp