- Meddelanden
- 31
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 6
Fick min nyss också Swedbank
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Inte fått! Och ja på båda frågornaNågon med skuldsanering och Swedbank som fått el inte?
Har skuldsanering , fick för ca 1 timme sen. Swedbank.Någon med skuldsanering och Swedbank som fått el inte?
Fick igår, swedbank och saneringNågon med skuldsanering och Swedbank som fått el inte?
Jag har skatteskuld som är i min sanering också och fått som jag ska alla år. Bara 4k skuld till dem men beloppet borde ju inte spela någon rollOk, säkert någon spärr hos KFM som en handläggare manuellt måste ta bort, läste om det på AI, dom ser det blir plus på skattekontot alla ev automatiska utbetalningar stoppas.
AI är väl inte direkt ngn säker källa dock. Jag har sanering (med ingående skatteskuld i saneringen) och fick igår på Swedbank.Ok, säkert någon spärr hos KFM som en handläggare manuellt måste ta bort, läste om det på AI, dom ser det blir plus på skattekontot alla ev automatiska utbetalningar stoppas.
Oftast jo, bara för den säger jorden är rund betyder det inte per automatik den är platt för AI säger den är rund. KFM har spärrar oxåAI är väl inte direkt ngn säker källa dock. Jag har sanering (med ingående skatteskuld i saneringen) och fick igår på Swedbank.

Detta måste vara årets bästa kommentar än så längeSer nu att jag glömt skicka in deklarationen, inte konstigt att pengarna aldrig trillade in🤣
Hur mycket fick du tillbaka? Så här svarade min handläggare mig, ”Vi kommer att bedöma om skatteåterbäringen ska användas till att betala dina skulder. Besked ges i samband med förslaget, men det slutliga beslutet får du när din skuldsanering är avgjord.”Mina skattepengar trillade in på kontot strax före 11-snåret, det var ju gött.
Har Swedbank & inledande skuldsanering men inga statliga skulder så fick behålla hela beloppet, även fått ok ifrån handläggare att behålla.
Ca 12k.Hur mycket fick du tillbaka? Så här svarade min handläggare mig, ”Vi kommer att bedöma om skatteåterbäringen ska användas till att betala dina skulder. Besked ges i samband med förslaget, men det slutliga beslutet får du när din skuldsanering är avgjord.”
Vad menas?
Samma sak hände hos mig. Kreddy har ökat mitt betyg (Men jag har kvar samma betyg som innan på (MinUC).Såg att min uc betyg höjts med 0.5 från 2.7 till 3.2 (1 uc förfrågning som löper ut i augusti).
2024
Inkomst: 505 000
Underskott: 113 000
2025
Inkomst: 660 000
Underskott: 70 000
har idag lån som syns på uc 610 000 och lite utanför på 70 000.
Ja det är förmodligen det som orsakade detta.Glöm inte bort förändringen på lån utan säkerhet. Det vill säga att du får 50 % tillbaka. Tänker att UC på något sätt måste ha nån parameter som räknar med den förändringen i beräkningen av betyget.
Hur har det gått? Fått något än?Inte fått! Och ja på båda frågorna
Nej, men jag gjorde en liten ändring kom jag på nu, så lärHur har det gått? Fått något än?