- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Fick 07.18 imorse. Inga goda nyheter dock men det var väntat 

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.

Yes de svarade att om jag slutbetalar lånet får jag den lägre räntanJag får 31000kr tillbaka på skatten
Tänkte att jag skulle lösa ferratum 25000kr men har mailat dem och frågat om kag löser den om jag kan få ett nytt lån till den lägre räntan för då kan jag lösa vivus och viaconto också och få en mycket mindre månadskostnad
Just nu har jag 25000 på ferratum månadskostnad 2500kr. 14000kr på vivus månadskostnad 2800kr och 14000kr på viaconto månadskostnad 2100kr
Menar du dom sex första eller fyra sista i personnummer? Jag har 9 i sex första o 4 i dom sistaFick höra att skv skickar ut skattebeskedet efter slutsiffran i personnummret. Min är en 7:a, så jag får snällt vänta. Vilken slutsiffra har ni som fått erat besked?
Kan meddela att jag fick igår ocksåFick höra att skv skickar ut skattebeskedet efter slutsiffran i personnummret. Min är en 7:a, så jag får snällt vänta. Vilken slutsiffra har ni som fått erat besked?
Så är det men läst här att det finns inga garantier att man får lånet ändå! Vet inte om det var ferratum nån skrev att den slutbetalat lånet men fick avslag vid ny ansökan! Händer kanske inte dig men ha det i baktanken!Yes de svarade att om jag slutbetalar lånet får jag den lägre räntan
Detta gör att min månadskostnad sjunker med ca. 5000kr per månad. Hallelulia
Jag är värre 200 000kr helt galet!!Har tydligen betalt 128000 i ränta, måste vara förbjag slutbetalt så många smslån, galet! Öka inkomsten med 145 000 till 435 000 men lär ju få sämre uc pga högre underskott av kapital,
Ok tackSå är det men läst här att det finns inga garantier att man får lånet ändå! Vet inte om det var ferratum nån skrev att den slutbetalat lånet men fick avslag vid ny ansökan! Händer kanske inte dig men ha det i baktanken!
Jag är värre 200 000kr helt galet!!
Har inget ändrats sen du tog första lånet lär du få! Men låneföretagen är knepiga ibland är det som ett lotteri vem som får låna heller inte! Samtidigt skönt att bli av med ferratum dom är inte roliga!Ok tack
Ja helt galet! Fast för mig har det märkts då pengarna inte räckt inte konstigt man ligger efter!Har cirka 290 000 i skulder, har alltså betalt ränta som nästa. Uppgår till hälften.
Hur faisken har man klarat 2018 ens? Detta är verkligen crazy typ 40 000 mer ön jag rökant med i röntekostnader
Precis blir bättre jag har också använt mycket av pengarna till spel tyvärr men spärrat mig nu som tur ärMen hade inte räknat med drygt 50 000 i skatteåterbäring sedan lön på 30 000 netto och en årsbonus runt 30 så har lite drygt ut bara i april 110 000 och är spärrad för spel, detta nan väl inte sluta annat än succe?
Ja helt galet! Fast för mig har det märkts då pengarna inte räckt inte konstigt man ligger efter!
Jag kan ju be dom kolla mig igen innan jag slutbetalar så jag är säkerHar inget ändrats sen du tog första lånet lär du få! Men låneföretagen är knepiga ibland är det som ett lotteri vem som får låna heller inte! Samtidigt skönt att bli av med ferratum dom är inte roliga!
Precis blir bättre jag har också använt mycket av pengarna till spel tyvärr men spärrat mig nu som tur är
Nu kan det bara bli bättre! Frågan är om jag ska ta pengarna från skatteåterbäringen på 16000kr eller ändra underskottet och skippa återbäringen? Kan man göra det utan att bli olaglig? Det är ju bara jag som blir drabbad då eller hur losar mina pengar!Man kan ju tycka att lånebolagen har utnyttjat en privatperson som är i en trängd situation och borde bli stämda. ;-)
Men ja livet blir lättare hoppsbjag nu
Nu kan det bara bli bättre! Frågan är om jag ska ta pengarna från skatteåterbäringen på 16000kr eller ändra underskottet och skippa återbäringen? Kan man göra det utan att bli olaglig? Det är ju bara jag som blir drabbad då eller hur losar mina pengar!
Ser illa ut om jag i framtiden lyckas få nått samlingslån! Tips hur man ska tänka!
Här har ni vilka som rapportersde in för mig.
ja behöver verkligen pengarna!Jag skulle ta pengarna amortera, slita så på löngre sikt kommer det nog löna sig?
13 april. :/När var det din anmärkning försvinner?