Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

skickar Cashbuddy svar med posten

Hejsan

Har ansökt om lån hos Cashbuddy med bank-id. Fick upp meddelande att min ansökan är under behandling.
Mina frågor är:
1: Kommer svar alltid med posten?
2: Vid godkännande, måste man då skriva undet avtal och skicka in och sen vänta ett par dgr innan pengar är på konto?
3:Vid nekande, är det oxå svar via post?
4: Står det inte att bank-id är lika med undertecknat avtak?
Har varit kund tidigare och skött det exemplariskt, men har tyvärr sämre kreditbetyg nu, är det iaf lika med avslag tror ni?
Tack för att ni läste detta och jag hoppas någon med vetskap orkar svara

Du får svar per brev. Om det är avslag då står det i brevet avslag. Om det är beviljat då det står beviljat i brevet och de sätter pengar på kontot inom 2-3 dagar. Du behöver inte skicka något eftersom du har skrivit under med e-leg.

Hejsan

Har ansökt om lån hos Cashbuddy med bank-id. Fick upp meddelande att min ansökan är under behandling.
Mina frågor är:
1: Kommer svar alltid med posten?
2: Vid godkännande, måste man då skriva undet avtal och skicka in och sen vänta ett par dgr innan pengar är på konto?
3:Vid nekande, är det oxå svar via post?
4: Står det inte att bank-id är lika med undertecknat avtak?
Har varit kund tidigare och skött det exemplariskt, men har tyvärr sämre kreditbetyg nu, är det iaf lika med avslag tror ni?
Tack för att ni läste detta och jag hoppas någon med vetskap orkar svara

Då du undertecknat med bank-id så räknas det som att du godkänt allt.
Du behöver således inte underteckna papper.

Pengarna brukar sättas in ganska så omgående. Till och med före bekräftelsen ibland.

Tack så jättemycket för era svar och att ni tog er tid till det!
Då är det bara till att hålla tummarna o hoppas på godkännande:)

Däremot kommer alltid skriftligt besked oftast dagen efter. Oavsett beviljad eller ej

Underteckna

Jag ansökte med e-legitimation, fick hem godkännande men måste i varje fall underteckan ett avtal

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp