• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

skickar goodcash något med post?

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Dem kanske har en lottning på bolaget haha xD

”idag har vi fått in 57 ansökningar, en lycklig vinnare får en Micro-UC”

Ser roligt ut i mitt huvud iaf haha :D ser framför mig hur dem står där och firar på bolaget haha.

Tur det snart är semester.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Min sambo gjorde den 18:e FULL UC. Ska fixa en bild ikväll
Tror du att du kan ordna en bild? Jag funderar starkt på Goodcash men vill inte ta på mig en ff i onödan, har ingen betalningsanmärkning men en UC score på 23,4 pga ett lån som är mer utnyttjad än beviljad.. sturt i övrigt 9 ff vara några förfaller i januari.
 

brittportmonä

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Tror du att du kan ordna en bild? Jag funderar starkt på Goodcash men vill inte ta på mig en ff i onödan, har ingen betalningsanmärkning men en UC score på 23,4 pga ett lån som är mer utnyttjad än beviljad.. sturt i övrigt 9 ff vara några förfaller i januari.
 

Bilagor

  • 6EBBF052-58D2-43CB-995F-143A2C35B217.jpeg
    6EBBF052-58D2-43CB-995F-143A2C35B217.jpeg
    267.1 KB · Visningar: 758

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Tusen tack! Olyckligt att även mobillån tar UC.. Jag funderar bara om den är fullt synlig för jag ser att skärmdumpen inte är från källan minuc, och där kan vissa ff synas som att de ligger som synliga men utan att de registreras som en synlig ff som tidigare visades på bild. det finns nämligen två sätt för dem via minucs portal.
 

brittportmonä

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Tusen tack! Olyckligt att även mobillån tar UC.. Jag funderar bara om den är fullt synlig för jag ser att skärmdumpen inte är från källan minuc, och där kan vissa ff synas som att de ligger som synliga men utan att de registreras som en synlig ff som tidigare visades på bild. det finns nämligen två sätt för dem via minucs portal.

Detta är från kopian på kivra. Kan fixa på minuc också. Det är en full förfrågan. Annars hade den inte varit synlig på uc kopian.
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Är det ngn som har erfarenhet av att maila direkt till lånegivaren
om man blivit nekad?
Jag har relativitet låg inkomst 2017 (310 000) pga plugg men under 2018 har jag fast lön på 34500x12, tänker om man kan be dem göra manuell prövning och skicka in lönespec.


Ngn som har erfarenhet, skulle verkligen behöva låna 15-20 000 och sedan under mars när alla ff försvinner skall jag göra ett samlingslån.

Alla tips mottages.


Hälsn
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 384
Poäng
8 917
brittportmonä - Hur kommer det sig att Mobillån också tog en UC?

Varesej Goodcash ELLER Mobillån tog en UC på mig - på dig tog båda. Se dessutom i villkoren för Mobillån :

Vi tar kreditupplysningar hos Bisnode Kredit AB. Många kreditgivare tar kreditupplysningar hos UC men vi på Mobillån har valt att använda Bisnode Kredit AB istället.
 

brittportmonä

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
brittportmonä - Hur kommer det sig att Mobillån också tog en UC?

Varesej Goodcash ELLER Mobillån tog en UC på mig - på dig tog båda. Se dessutom i villkoren för Mobillån :

Vi tar kreditupplysningar hos Bisnode Kredit AB. Många kreditgivare tar kreditupplysningar hos UC men vi på Mobillån har valt att använda Bisnode Kredit AB istället.

Han har inte fått något ordentligt svar från dem varför det togs en UC. Har inte orkat lägga någon energi på det heller. Kan man få en FF bortplockad? Även om han inte kommer ta några FF inom ett år.
Dubbelkollade precis - Ingen bisnode togs från mobilmån. Så va uc direkt
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 384
Poäng
8 917
Hos mig är det fortfarande "tomt" bara en "microUC"
Fått pengarna och allt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp