• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Skrill verifiering av konto

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hej!

Jag skulle ta ut pengar från skrill via ett spelbolag och allt funkade tills skrill nekade uttaget för det ville ha verifierad kort som jag betalade in på skrill.
Nu står det såhär:
restrictions-yeti.svg

We’re reviewing your document. You’ll regain access to all account functionalities as soon as the verification is complete. We’ll send you an email in case you need to send additional documents.

Hur lång tid ska detta behöva ta nu? Hade verkligen behövt dom pengarna.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
915
Poäng
817
Stämmer allt så är dem snabba (var dem förr i tiden iallafall)
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
spacer.gif

Thank you for the document provided and your cooperation.

However, the provided document does not clearly display the first 6 and the last 4 digits of the card number.

To complete the card verification process, please submit a readable copy of your card statement issued within the last 90 days showing your name, card number and the recent transaction to Skrill. Please note that only the first 6 and last 4 digits of the card number should be visible while the middle 6 digits should be masked.


Vad är det dom behöver?
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
333
Poäng
497
Om du vill spara tid, skicka redan in ID , baksida av ID, bild där du håller i ID:t, samt kontoutdrag, kort som stämmer överens med din transaktion till Skrill, 6 första och 4 sista siffrorna på kortets framsida räcker, täck över de 6 andra i mitten med vad du nu har att täcka med.

Skrill brukar vara rätt snabba enda man önskar är att de skickar in en lista med allt de kräver direkt inte en sak i taget som de brukar enligt min erfarenhet oftast göra.

Lycka till :)
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Om du vill spara tid, skicka redan in ID , baksida av ID, bild där du håller i ID:t, samt kontoutdrag, kort som stämmer överens med din transaktion till Skrill, 6 första och 4 sista siffrorna på kortets framsida räcker, täck över de 6 andra i mitten med vad du nu har att täcka med.

Skrill brukar vara rätt snabba enda man önskar är att de skickar in en lista med allt de kräver direkt inte en sak i taget som de brukar enligt min erfarenhet oftast göra.

Lycka till :)


Ja, blir så trött! Fixade allt der med id kort osv och tog kort på konto utdrag och även kortet. Men idag fick jag igen att det inte var godkänt :wicked:
Blir så trött! Nu skickade jag in samma kontoudrag med kort nr och de till skrill. Kunde även förstora det så de endast såg att det stog skrill och datum plus vilket kort. Tog kort igen på mitt kort och tog en när bild. Hoppas verkligen det går igenom nu har försökt sen den 12 maj nu :axelryck:
 

ollelop

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
4 April 2012
Meddelanden
378
Mottagna reaktioner
169
Poäng
347
Du kan inte fota kontoutdrag, du måste skicka som pdf.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Du kan inte fota kontoutdrag, du måste skicka som pdf.

Ok! Hur ändrar man det till en pdf?


However, the provided document does not clearly display the first 6 and the last 4 digits of the card number. Detta verkar vara deras problem att se. Men jag har tagit bild på kortet där jag visar siffrorna och namnet.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Aaah, blir så förbannad!

Nu fick jag igen att de inte godkännde korten!

Skickade in tre olika bilder på kontoudrag, på kortet och en förstoring på överföringen till dom och från vilket kort!

Vad är det dom inte kan se???
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp