Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuld från Lea till Lowell – kan jag få delbetalning hos Lowell?

Min skuld på 75 000 från Lea har gått till Lowell. 😭

När jag loggar in finns ingen möjlighet att välja ”delbetalning”. Är jag körd gällande delbetalning? Vad är er erfarenhet?

Halloj,

Ajdå, det var mindre kul att höra! Ett av mina lån på 340k hamnade hos Lowell, min erfarenhet är att dom är raka/hårda, tråkigt nog... Jag ringde och prata med dom för att kunna försöka få någon lösning, det blev till att börja med en 6 månaders avbetalningsplan på 10k i månaden... Knappt att de rör på sig med ränta på 23%. När dessa 6 månader närmade sig slutet fick jag ringa på nytt, böna och be att inte få det släppt till KF. Återigen blev de ytterligare 6 månader/10k, ingen förändring på ränta eller dylikt...

Så ring till dom på måndag, berätta hur din situation ser ut/vad du har nuvarande i utgifter samt vad ni kan komma överens om.

Halloj,

Ajdå, det var mindre kul att höra! Ett av mina lån på 340k hamnade hos Lowell, min erfarenhet är att dom är raka/hårda, tråkigt nog... Jag ringde och prata med dom för att kunna försöka få någon lösning, det blev till att börja med en 6 månaders avbetalningsplan på 10k i månaden... Knappt att de rör på sig med ränta på 23%. När dessa 6 månader närmade sig slutet fick jag ringa på nytt, böna och be att inte få det släppt till KF. Återigen blev de ytterligare 6 månader/10k, ingen förändring på ränta eller dylikt...

Så ring till dom på måndag, berätta hur din situation ser ut/vad du har nuvarande i utgifter samt vad ni kan komma överens om.

Tack för svar! Det är ändå något. Bättre än att betala 75” direkt..

Tack för svar! Det är ändå något. Bättre än att betala 75” direkt..
Ja, förhoppningsvis så kommer ni fram till någon lösning iallafall. Gäller bara att du ligger på, för de kommer nog i förstahand begära att du ska betala allt i ett svep... Så gör inget i panik bara. :tummen:

Ja, förhoppningsvis så kommer ni fram till någon lösning iallafall. Gäller bara att du ligger på, för de kommer nog i förstahand begära att du ska betala allt i ett svep... Så gör inget i panik bara. :tummen:

tack, jag känner iaf lite förhoppning att det inte är helt helt kört iaf..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp