Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering — vad har ni kvar efter hyra/boende?

En fråga: ni som har löneutmätning, har Kronofogden kommit hem oannonserat till er innan ni fick löneutmätning för att se om det finns något i hemmet att utmäta? Jag har inget av värde, endast ett vanligt hushåll så det finns ingenting de kan ta.

Men jag undrar hur vanligt det är att dom kontrollerar det?

Det måste vara en stor stressfaktor om det närsomhelst kan knackas på innan man får beslut om utmätning av lönen.

Har 2 mindre barn fick 650,när fick du inledande?
Vet inte om de ändrat eller om de beror på att mina barn har autism också. Men sett fler som fått 1000kr i buffert. Jag fick 650kr i buffert under inledande för några månader sen när ja fick förslag ökade de till 1000kr.

Senast ändrad:
En fråga: ni som har löneutmätning, har Kronofogden kommit hem oannonserat till er innan ni fick löneutmätning för att se om det finns något i hemmet att utmäta? Jag har inget av värde, endast ett vanligt hushåll så det finns ingenting de kan ta.

Men jag undrar hur vanligt det är att dom kontrollerar det?

Det måste vara en stor stressfaktor om det närsomhelst kan knackas på innan man får beslut om utmätning av lönen.
Jag har aldrig fått besök.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp