Hej
Jag ansökte om skuldsanering i januari och går just i den olidliga väntan.
min största oro är ifall jag kommer klara mig undan löneutmätning fram tills förväntat kontaktsdatum i september.
Då jag har en chefsroll med visst budgetansvar är jag orolig över min anställning i samband med löneutmätning.
jag är definitivt kvalificerad insolvent och ligger varje månad efter med en stor summa pengar och snart tröttnar nog någon och skickar mig vidare.
är det någon som fått ”förtur” med en sådan anledning? Om det skulle gå få förtur så skulle jag ju klara av under en sanering att betala nästan hela beloppet. Får jag sparken så kommer det bli betydligt mindre återbetalat till staten den dagen skuldsanering sker.
som sagt, klump i magen, dålig sömn. Några tips?
Jag ansökte om skuldsanering i januari och går just i den olidliga väntan.
min största oro är ifall jag kommer klara mig undan löneutmätning fram tills förväntat kontaktsdatum i september.
Då jag har en chefsroll med visst budgetansvar är jag orolig över min anställning i samband med löneutmätning.
jag är definitivt kvalificerad insolvent och ligger varje månad efter med en stor summa pengar och snart tröttnar nog någon och skickar mig vidare.
är det någon som fått ”förtur” med en sådan anledning? Om det skulle gå få förtur så skulle jag ju klara av under en sanering att betala nästan hela beloppet. Får jag sparken så kommer det bli betydligt mindre återbetalat till staten den dagen skuldsanering sker.
som sagt, klump i magen, dålig sömn. Några tips?