Jag tyckte det var fruktansvärt jobbigt inför löneutmätningen. Jag låg många sömnlösa nätter och funderade på vad folk skulle tycka och säga. När jag fick brevet att löneutmätning kommer ske och jag visste att arbetsgivaren fått informationen så släppte all stress och ångest. Blev en lättnad på nåt sätt för då fanns ingen återvändo. Och ingen brydde sig eller ens ställde en fråga till mig på jobbet och då har jag en ganska hög tjänst.
Helt ärligt tror jag inte arbetsgivaren bryr sig så mycket. Anledningen till löneutmätning kan vara allt möjligt.
Jag brukar tänka såhär att om någon har problem med att jag försöker göra en förändring i mitt liv till det bättre så kan de dra åt helvette! Tycker du ska tänka så med för du har gjort något bra här. Du försöker ta tag i din situation och göra något åt den. Hejjar på dig!