- Meddelanden
- 26
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 26
Behöver hjälp.
Ska ringa min handläggare imorgon men..
Har sen i början av december fått beviljat inledande av skuldsanering!!
Min tidigare utmätning stoppades men hann dras ändå i december så det blev en tuff månad för jag har börjat betala av på saneringen enligt betalplan from siste december. Enligt min skuldsanerings-handläggare ska de pengarna tillbaka till mig..
Men idag kom ett brev från en annan handläggare om ett nytt utmätning belopp.
Vad händer?! Ser inte handläggare som kollar upp en att man har stoppat utmätning och inleder om sanering eller är det nått fel i deras system.
Gahh. Blir så trött på allt som inte går rätt till... Känns hopplöst.
Någon som varit med om liknande, kan ju inte vara rätt någonstans. Var ju så lycklig över det inledande skuldsaneringen och betalade gladeligen in de 5321:- men blir så besviken ändå.
Ska ringa min handläggare imorgon men..
Har sen i början av december fått beviljat inledande av skuldsanering!!
Min tidigare utmätning stoppades men hann dras ändå i december så det blev en tuff månad för jag har börjat betala av på saneringen enligt betalplan from siste december. Enligt min skuldsanerings-handläggare ska de pengarna tillbaka till mig..
Men idag kom ett brev från en annan handläggare om ett nytt utmätning belopp.
Vad händer?! Ser inte handläggare som kollar upp en att man har stoppat utmätning och inleder om sanering eller är det nått fel i deras system.
Gahh. Blir så trött på allt som inte går rätt till... Känns hopplöst.
Någon som varit med om liknande, kan ju inte vara rätt någonstans. Var ju så lycklig över det inledande skuldsaneringen och betalade gladeligen in de 5321:- men blir så besviken ändå.