Nej, inget i skräpposten heller. Kollade mina sidor på credifi och 2 fakturor är o betalda och finns en 3e som ska va betald 25/7.Att hela skulden har förfallit till sin fulla betalning innebär det.
Märkligt, kolla skräpposten?
Märkligt. Ring in och fråga då annars.Nej, inget i skräpposten heller. Kollade mina sidor på credifi och 2 fakturor är o betalda och finns en 3e som ska va betald 25/7.
Tycker jag med, har lust o skriva att jag betalar denna månad iaf hälften så länge eftersom de går direkt till Kf. Men känns inte värt när allt ändå är släppt allt.Märkligt. Ring in och fråga då annars.
Tror inte det är någon skrämseltaktik dock.
Jag fick betalningsplan. Dock orimlig så kunde inte betala. Men värt att kollaTycker jag med, har lust o skriva att jag betalar denna månad iaf hälften så länge eftersom de går direkt till Kf. Men känns inte värt när allt ändå är släppt allt.
//Gillar inte prata i telefon :/
Hur många månader tog det tills betal plan och vad hände efter du inte betalat?Jag fick betalningsplan. Dock orimlig så kunde inte betala. Men värt att kolla
Säkert 3 månader . Sen kfm någon månad senareHur många månader tog det tills betal plan och vad hände efter du inte betalat?
Ok men vad hände när de låg på kfm, blev det utmätning direkt?Säkert 3 månader . Sen kfm någon månad senare