Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar Godkänd men sen avslag?!

Hej!
Förra året i december ansökte jag om lån hos slantar. Blev godkänd och fick till och med ett bekräftelse mail att det var godkänt. Sen gick några dagar och inga pengar kom. Mailade dem och frågade och då fick jag som svar att det blev fel i ansökningsprocessen så du blev inte godkänd.
Nu sökte jag på nytt och blev godkänd och fick även Mail. Nu är jag dock livrädd att det ska ha blivit fel även denna gång. Någon som varit med om liknande?

Hej!
Förra året i december ansökte jag om lån hos slantar. Blev godkänd och fick till och med ett bekräftelse mail att det var godkänt. Sen gick några dagar och inga pengar kom. Mailade dem och frågade och då fick jag som svar att det blev fel i ansökningsprocessen så du blev inte godkänd.
Nu sökte jag på nytt och blev godkänd och fick även Mail. Nu är jag dock livrädd att det ska ha blivit fel även denna gång. Någon som varit med om liknande?
Har varit med om det fast det var inte Slantar, blev godkänd och fick sms att pengar har utbetalats. Väntade några dagar och när jag ringde och frågade Tyvärr det måste ha blivit ngt fel :wicked: Hoppas du får pengarna denna gången!

Ok du fick sms om utbetalning också.. sjukt!
ja återstår och se om det kommer in pengar på kontot
Har varit med om det fast det var inte Slantar, blev godkänd och fick sms att pengar har utbetalats. Väntade några dagar och när jag ringde och frågade Tyvärr det måste ha blivit ngt fel :wicked: Hoppas du får pengarna denna gången

Ok du fick sms om utbetalning också.. sjukt!
ja återstår och se om det kommer in pengar på kontot
Japp, fick ett sms att pengar sätts på kontot! Kan ha varit Nanokredit, vet inte ens om de finns kvar och har inget intresse av att veta, försöker hålla mig borta fr smslån. Men väldigt frustrerande när man tror att det kommer pengar och man ska betala ngn räkning men det visar sig att det blivit fel.

Förresten, har du hört ngt mer fr Slantar?

Nej inte än.. har mailat dom nu. Såg att dom tagit en Bisnode och där hade jag en 6:a normal kreditvärdig.

när jag tidigare tagit bisnode har jag en 1:a så förstår mig inte på hur bisnode funkar..
Hahaha ja säg den som förstår sig på Bisndoe, men grattis i alla fall, en sexa är bra.

Slantar är typ det enda bolaget som använder sig av samma scoringmodell som den du ser när du loggar in på www.minupplysning.se

Alla andra kör den andra där man nästan alltid har 1-2 i betyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp