• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Slantar utbetalningstid

Havregröt

Viktig medlem
Poäng: 226
Blev medlem
13 Juni 2022
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
91
Poäng
226
Hej,

Blev precis beviljad 10 000kr på 5 år på slantar.

Någon som har erfarenhet när de fått pengarna på kontot? Har swedbank som bank.

mvh
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Grattis! Kan tyvärr inte svara men har en fråga om det är ok? Vad har du för förutsättningar? Hur många bsnodes ff?
 

Rebban00

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 Januari 2022
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Grattis! Kan tyvärr inte svara men har en fråga om det är ok? Vad har du för förutsättningar? Hur många bsnodes ff?
Jag kan svara att jag också blev godkänd för lån hos Slantar för någon vecka sen, det efter typ 5 avslag innan. Jag blev godkänd på 10 000 på 5 år, innan hade jag blivit nekad för jag valt 2 år, så tiden verkar spela roll.

jag har kanske 60 förfrågningar på Bisnode och en 2:a i betyg, underskott 11 000.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Jag kan svara att jag också blev godkänd för lån hos Slantar för någon vecka sen, det efter typ 5 avslag innan. Jag blev godkänd på 10 000 på 5 år, innan hade jag blivit nekad för jag valt 2 år, så tiden verkar spela roll.

jag har kanske 60 förfrågningar på Bisnode och en 2:a i betyg, underskott 11 000.
Tack för svaret! När fick du pengarna på kontot?
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
jag ansökte en fredag vid typ 23 tiden, hade pengarna på kontot på em tisdagen :) och jag har Nordea
Jäklar äntligen kan jag släka alla jävla små Inkasso. Taaaack. Äntligen godkänd hos dem efter ca 20 avslag tror, extrem många bisnode ff men bara 1 hos Fairlo under de 3 senest mån. Hoppas jag ser pengarna imorgon då
 

Havregröt

Viktig medlem
Poäng: 226
Blev medlem
13 Juni 2022
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
91
Poäng
226
Hej,

Tack för svar!

Då antar jag att pengarna borde komma senast imorgon.

mvh
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
När du ansökte fick du någon bekräftelse om ansökan eller svar direkt om den är beviljad eller inte? Jag ansökte men ser inte att ansökan är gjord någonstans.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
När du ansökte fick du någon bekräftelse om ansökan eller svar direkt om den är beviljad eller inte? Jag ansökte men ser inte att ansökan är gjord någonstans.
Uppdatering. Blev också godkänt trots sämsta betyg och att jag alltid tidigare fick avslag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp