Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms kredit = Nettofinnans

Nettofinans har ringt mig att de vill ta över min sms kredit pga jag kan inte mer förlänger . Jag ska betala för 2345 kr = 5år = 80kr ! Men de tar därför en UC :-(

Nettofinnans har ringt mig att de vill ta över min sms kredit pga jag kan inte mer förlänger . Jag ska betala för 2345 kr = 5år = 80kr ! Men de tar därför en UC :-(

Jag är ledsen men jag förstår inte vad du menar ska du betala 80 kronor i månaden i 5 år???

Japp ! Jag ska betala varje månad 80kr i 5 år ! Jag ska bestämma mig till imorgon ! Jag tro det är bättre att ta en avbetalningsplan hos SVEA !

Japp ! Jag ska betala varje månad 80kr i 5 år ! Jag ska bestämma mig till imorgon ! Jag tro det är bättre att ta en avbetalningsplan hos SVEA !

Satsa absolut på Svea, 80 kronor i månaden i 5år är helt idiotiskt och en UC för det. Försök förhandla med Svea på kanske 6 månader om du klarar det, du kanske får skattepengar så du kan slutbetala i juni. Lycka till!!

Nettofinnans har ringt mig att de vill ta över min sms kredit pga jag kan inte mer förlänger . Jag ska betala för 2345 kr = 5år = 80kr ! Men de tar därför en UC :-(

Hur många ggr har du förlängt? JAg har också förlängt många gånger ... Konstiga nummer ringer mig, jag vågar inte svara. Vad ringde de från för nu nummer, vad började det på, vet du det..?

Är skulden ett SMSkredit lån eller Nettofinans lån, antar att det är SMSkredit men hur kan Nettofinans överta det. Trodde inte att det gick att förlänga mer än 1 gång hos SMSkredit.

Det gick 4 gånger a 30 dager. Nettofinnans fick order från smskredit att kontakta mig. Annars kan man oxå betala mer varje månad till nettofinnans. Eller man betala nu allt tillbaka till Smskredit.

Varning ! Nettofinnans tog en UC på mig i tillsammas med sms kredit ! Frågasteller är Nettofinnans ! Nu ringer jag de att de måste ta bort det !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp