Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

sms pengar, betalar inte ute

Sökte lån där idag för första gången i mitt liv.... blev godkänd.. fick tipps om dessa skulle vara smidiga och bra för ett tillfälligt lån, ska köpa hoj och det fattas 10,000...
som sagt blev godkänd.. men sen mejlar de och säger att de inte kan betala ut lånet för det är flera än jag som står på kontot... min fru står oxå på detta.. har nån mer vart med om detta idiotiska.... även om vi är två som står på kontot ser väl jag vad som händer på detta?. Uridiotiskt... www.smspengar.se

www.smspengar.se

Så fruktansvärt idiotikst.. om man själv är ägare till kontont?...

Det finns tvåtusen andra aktörer i samma segment. Har du andra lån redan eller varför var smspengar först på listan?

smspengar.se

Det finns tvåtusen andra aktörer i samma segment. Har du andra lån redan eller varför var smspengar först på listan?

Hej, nä, jag har inga andra små lån hos andra aktörer. En vän sa att www.smspengar.se va bra för de har ett snabbt o enkelt lån, men de visa ju sig vara tvärtemot. Jag frågade varför det inte kan finnas fler än en ägare på bankkontot, fick till svar för bedrägeri... hahha skulle jag inte se vad som händer på mitt eget konto? Även om det är fler ägare till kontot.. vilka loosers, ska välja nån annan aktör imorn...

De kanske inte kan låna ut längre o börjar hitta på lite tokiga ursäkter...

sms pengar, helt inkompetenta....

Jag fick mejl från dessa skojare nu att de inte kunde bevilja mitt lån på grund av banksekretssen.. Jag angav ett annat konto än det på lönespecen..
jag skickade in screenshoot på kontovillkor från banken så de såg att jag var kontoägare till det kontot jag angav.. de sa att de har rätt o bestämma vilket konto de betalar ut till och de är säkert så...
Men jag vill ha mitt lönekonto "rent" så har ett annnat konto som vi använder och det är där vi har våra visakort mm..
men de de va omständigt sa de, så de har spärrat mitt personnummer sa de... för de har rätt att välja hur man ska identifiera sig....

jag valde ett av deras val på hemsidan och identifierade mig med, skickade bevis på att jag är ägare till kontot, lönespecen, id,
Vad era erfarenheter av dessa?

jag valde dessa enbart för en vän sa de va ok.. det fattades 10.000 till hojköpet som jag skulle köpt idag..

Har du inga andra lån så kan du ju hur enkelt som helst få ett sådant lån hos så många andra bolag. Det borde inte vara några som helst problem.

Vill du inte det kan man ju bli lite misstänksam om varför.

Sms pengar

Har du inga andra lån så kan du ju hur enkelt som helst få ett sådant lån hos så många andra bolag. Det borde inte vara några som helst problem.

Vill du inte det kan man ju bli lite misstänksam om varför.

Jag hittade Onea och fick låna där. Superlätt va de!

De kan inte se vems konto det är som de betalar ut till!
Och ja, dem är värdelösa.

Sms pengar

De kan inte se vems konto det är som de betalar ut till!
Och ja, dem är värdelösa.

Ja riktigt värdelösa.. Jag skickade in en kopia från banken på kontovillkor så se såg att jag ägde kontot..
Men de var omständigt sa se och spärrade mitt personnummer.. Jag har aldrig tagit ett lån på detta sätt förut och var helt paff när de avslog min ansökan och spärrade mitt personnummer bara för att jag ville ha in pengarna på ett konto jag använde mer än det andra..,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp