• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

SMS Voucher (Om något är väldigt akut)

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Alltså TS, har alltid gillat dig & dina inlägg för du skriver alltid bra grejer. Men detta måste ju vara en gyllene återfallsbiljett för våra vänner här på forumet som kämpar med spelberoende... eller missuppfattar jag ditt inlägg?
Förstår din tanke men tex jag använder det inte för att spela utan enbart för att plocka ut pengarna direkt från en spelsajt. En smsvoucher kostar 39kr om jag betalar det inom 2 veckor och har man inte dom pengarna att betala allt så finns möjligheten att betala minsta belopp som är 50kr.

Är det kris så tycker jag det är ett bra iaf.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Är det fortfarande Collector som har sms voucher? Har haft en skuld från sms voucher på inkasso men betalade bort den i början på året, alltså flera månader sen. Har sen försökt använda det igen ett par gånger men har blivit nekad. Jag förstår inte varför för mina ekonomiska förutsättningar är bättre nu än när jag fick använda det sist. Blir man spärrad efter inkasso? Har inga bet.anm. och aldrig haft skuldsaldo.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Hur gör man om man inte är en spelande person ? Går det ändå att få ut pengar på vouchern på nåt vid till de skulder man har ?
 

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Är det fortfarande Collector som har sms voucher? Har haft en skuld från sms voucher på inkasso men betalade bort den i början på året, alltså flera månader sen. Har sen försökt använda det igen ett par gånger men har blivit nekad. Jag förstår inte varför för mina ekonomiska förutsättningar är bättre nu än när jag fick använda det sist. Blir man spärrad efter inkasso? Har inga bet.anm. och aldrig haft skuldsaldo.
Dom har ändrat till Svea ekonomi. Har du något obetalt till Svea eller haft det? Kan isf bero på det.
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Ok så det är Svea ekonomi nu. Har nog aldrig haft något med dom att göra men hur är det med Ferratum. Vill minnas deras räkningar går via dom. Har en kredit från Ferratum på inkasso hos Axactor kan det påverkas? Det är i så fall det enda skälet till avslag jag kan komma på. Någon som har Ferratum på inkasso som också fått avslag?
 
L

Lånare

Gäst
Poäng: 0
Fast bland alla varulvar till långivare här så är SMSvoucher och Zimpler det billigaste alterntivet. Kostar völ runt 39kr för att låna 2500kr i 14dagar. Videoslots är ju bara en mellanhand..går ju att låna 5000 hos Vivus el nån och sen sätta in pengarna på Videoslots så är ju igen skillnad förutom att smslåneföretagen är 10ggr dyrare typ.
Betalas sånt här med mobilfaktura på abonnemanget eller får man en helt vanlig faktura? Eftersom jag har atbetsmobil kan jag inte ta faktura abonnemanget
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Betalas sånt här med mobilfaktura på abonnemanget eller får man en helt vanlig faktura? Eftersom jag har atbetsmobil kan jag inte ta faktura abonnemanget
Kommer betaluppgifter på SMS, men påminnelser å inkasso kommer med papperspost
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Hur lång tid har man på sig att betala ? Och kommer pengarna från sms vouchern direkt in på ens bankkonto el hur funkar det ?
 

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Hur lång tid har man på sig att betala ? Och kommer pengarna från sms vouchern direkt in på ens bankkonto el hur funkar det ?
Man har 20 dagar på sig att betala men man kan även betala minsta belopp som är 50kr om man köper en voucher för 1000kr.
Du kan göra ett konto hos videoslots och plocka ut dom direkt därifrån. Kan hända att du måste verifiera dig om det är första gången du gör ett uttag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp