Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

SmsKredit sänker sina priser.

SmsKredit sänker idag sina priser med 20-30%

Nu kan man låna 5000:- en månad för 789:- mot tidigare 1040:-.

Vad tycks om detta?

Chocksänkta priser på smslån!! Den första juli så har vi sänkt våra priser på snabblånen med 20 till 30 %. Ja du läste rätt! Nu har vi några av de lägsta priserna på marknaden för smslån.

Får man låna hos Mobillån o Smslån samtidigt ? Tidigare gick det icke ! Pga av den sack har jag fått en UC ! Onödigt !!

Jag har pratat med de nu o de svarade att har man betalt tidigara sin lån hos mobillån tillbaka , så får man låna hos de. Men !!! När de tar kreditupplysning hos Creditsafe , kan det ändå hända att man tar en UC !! Hon kunne inte riktigt det förklara ! Konstigt !! Eller ?

Jag har pratat med de nu o de svarade att har man betalt tidigara sin lån hos mobillån tillbaka , så får man låna hos de. Men !!! När de tar kreditupplysning hos Creditsafe , kan det ändå hända att man tar en UC !! Hon kunne inte riktigt det förklara ! Konstigt !! Eller ?

Så här står det på deras hemsida om kreditupplysning så du måste ha fått fel upplysning:

Vi gör en kreditkontroll vid varje ansökningstillfälle för att kunna mäta återbetalningsförmågan. En omfrågandekopia skickas ut vid varje kreditkontroll. Denna kreditupplysning kommer bara registreras i kreditupplysningsföretaget Credit Safe’s databas

Jag kan själv läsa !!! Men varför svara de så ??? Na ???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp