Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån när man har skuld till kronofogden

hej jag har 15.000kr skuld kvar hos kfm , finns det långivare som lånar 3-5 lax trots skuldsatt hos kfm .

Har provat Ferratum vivus mfl men har fortfarande skuld där som jag håller på betala till kfm .

Jag hoppas att ingen har så dålig kreditkontroll att dom lånar ut till någon med skuldsaldo som regleras med utmätning, eftersom då KFM tar allt över"existensminimum" och du alltså helt saknar betalningsförmåga att betala tillbaka något smslån.

Hoppas nog snarare alla dessa dåliga smslån försvinner vore ännu bättre. Den enas död är den andres bröd.

Vivus och Onea lånade ut till mig trots utmätning. Jag får skylla mig själv, men det visar verkligen att dom saknar medkänsla.

Hade du redan aktiva lån hos dom som du utökade? Isåfall tar dom nog ingen ny upplysning när du vill öka din kredit.

Jag hade betalat mina lån till Vivus och Onea genom en löneutmätning. När dessa var fullbetalda var det fritt fram igen.

Jag hade betalat mina lån till Vivus och Onea genom en löneutmätning. När dessa var fullbetalda var det fritt fram igen.

Riktigt uselt av dom, ja. Vivus sålde min gamla skuld till dom till Gothia, direkt fick jag mail om att låna igen från noll. Det som hindrar är att jag har Onea också, när dom säljer av den också är det väl fritt fram då... Bedrövligt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp