Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smspengar.

Ansökte om lån igår, gick igenom upplysningen står nu att dom testar kredit för 25000 manuellt med instantor och så, tror ni de beviljar de eller? Har nyligen bytt bank bara kommit in en lön än så länge där.

kan man ansöka om kredit på systerbolaget expresskredit direkt efter de godkänt denna eller måste de gå någon månad någon som har mer koll på dom?

Ansökte om lån igår, gick igenom upplysningen står nu att dom testar kredit för 25000 manuellt med instantor och så, tror ni de beviljar de eller? Har nyligen bytt bank bara kommit in en lön än så länge där.

kan man ansöka om kredit på systerbolaget expresskredit direkt efter de godkänt denna eller måste de gå någon månad någon som har mer koll på dom?
Har du speltransaktioner? Om så är fallet är det kört. Tror det blir tufft med en enda lön på det kontot, du kanske skulle kunna förklara för dem (lättare sagt än gjort) men det ser ganska mörkt ut. Jag tror inte det går igenom tyvärr. Vet inte angående hur lång tid det måste gå mellan gångerna.

Inga speltransaktioner.
Va ska man göra när man bytt bank då haha har ju inte gamla kvar..

Inga speltransaktioner.
Va ska man göra när man bytt bank då haha har ju inte gamla kvar..
Vet inte. Men som jag sa kan du försöka förklara situationen för deras handläggare och berätta att du kan styrka detta med lönespec. Dock brukar företagens handläggare vara ganska fyrkantiga och är sällan sugna på att göra undantag eller vara flexibla. Därmed tror jag att de kommer säga att det inte går, men det är värt ett försök. Det är nog det bästa du kan göra anser jag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp