Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

smsprivatkredit, någon som har lån där nu

har haft

Hade där i somras, i höstas var det nej fick senare ett mail om att det var lätt att låna. Vill inte betala 75 spänn i onödan. Någon som fått låna i år?

Inget svar

Inget svar på mer än 24 timmar som de lovar

konstiga

Ena ggr. gick det fort , men med min sista ansökan inget svar och svarar ej på mail

Dom är sega och verkar jobba under konstiga tider, men pengarna dyker upp förr eller senare. De fakturerar nu via avida så visst är de seriösa.

Är det ens någon.ide att söka om man har betalningsanmärkning? Och även.om.man inte har det, svarar dom.ens på ansökan då? Eller får man ett svar efter 1 vecka typ?

sms privat kredit

hej

Jag ansökte och min ansökan gick genom och de skulle ga besked inom 24 timmar men fick dagen efter att min kod var ogilltig, det kostade 75 kronor i luften.

Alex2

De svarade koden var ogilltig, ansökan gick genom och fick i svar att de skall höra av sig inom 24 timmar men dagen efter fick i svar att jag skall ansöka igen för att koden gällde inte .Jag anser detta som bluff.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp