Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

smstillkontanter.se

Känns väldigt dyrt.. Låna 350 kr och betala 500 kr....

konstigt ja sökte förra veckan inget svar alls inte änns på mail hur snabbt fick du pengarna

jag fick verifieringskod direkt däremot. Men inte så mycket mer bekräftelse än att "vi behandlar just nu din ansökan" när man klickat vidare. Det är mindre än 5 minuter sedan jag provade så vi får se var det bär

jag skrev exakt som det står med små och stora bokstäver i knasig ordning:
smsk Pris 350 kr

ser när jag bläddrar igenom deras sida att det står annorlunda på ett annat ställe. Mycket märkligt. Men jag fick i varje fall kod genom att skriva sådär... Däremot har jag ingen aning om ifall det funkar som sagt. Det har inte dragits några pengar från mitt abonnemang heller... fast de kan vara lite sega med uppdateringarna så man vet väl aldrig

testat även de andra sättet funka inte de heller märkligt har abonnemang så borde inte vara problem

maila med dem nu för att kolla felet men dem är inte världs snabba

P79 - har du fått in pengarna alltså? Fick du några mer bekräftelser innan de kom in eller hur funkade det?

nu gick de hade skrivit fel enligt dem även fast ja skrivit likadant exakt hela tiden nu vänta på svar

ni som fått bekräftat och utbetalt hur lång tid tog det?

vet inte väntar fortfarande på svar fattar inte riktigt hur de funkar haha...

jag skrev exakt som det står med små och stora bokstäver i knasig ordning:
smsk Pris 350 kr

Jag gjorde precis så här, pengarna kom på 10-15 minuter

STEG FÖR STEG GUIDE FÖR ATT FÅ DINA SMS TILL KONTANTER:
1. Välj först belopp du vill ansöka om 140 kr eller 350 kr.

140 KR SMS:a smsk<mellanslag>200 till nummer 72456
Kostnad per SMS är 200 kr. +ev. trafikavg. från din op.

350 kr SMS:a smsk<mellanslag>500 till nummer 72456
Kostnad per SMS är 500 kr. +ev. trafikavg. från din op.

2. Inom några sekunder får du ett svar med en Veriferingskod

3. Fyll i formuläret på Ansökningssidan och tryck på Verifiera

4.Pengarna kommer nu till ditt bankkonto

Jag har fått pengar...kunde göra 2 ggr. Står nåt om att vissa teleoperatörer bara tillåter max 1000 kr per månad i köp. Ingen UC tagen vad jag vet...summan läggs på mobilräkningen.

ja jag fick pengarna. men man måste ha tillräckligt med pengar på sitt wywallet konto för att kunna skicka smset så ni tänker på de så ja man måste ha wywallet dock vet ja inte om man kan ha kontakt kort i och med att de läggs på mobil fakturan då måste man antagligen ha tillräckligt med pengar på kontakt kort isf

måste man ha wy wallet? jag har fått bekräftelse via sms iaf

Skippa den här tjänsten!

Ännu värre priser och förödande än sms-lån! Fantastiskt!

Och många som känner att dom här 140:- och 350:- till ockerpriser är något för dom är alltså personer med jobb och ofta ganska bra inkomster? Trollar någon med mig?

Ingen som lekt med tanken att ni kan ha flera abonnemang och därigenom få obegränsat med pengar? Om det här ändå är något för er liksom? Kör det hela vägen! Låna 3500:- för 5000:- i kostnad.

Bedrövligt!

Låna 7000:- för 10.000:- i kostnad.

Bara peppra iväg 20 sms.

Och många som känner att dom här 140:- och 350:- till ockerpriser är något för dom är alltså personer med jobb och ofta ganska bra inkomster? Trollar någon med mig?

Ingen som lekt med tanken att ni kan ha flera abonnemang och därigenom få obegränsat med pengar? Om det här ändå är något för er liksom? Kör det hela vägen! Låna 3500:- för 5000:- i kostnad.

Bedrövligt!

Sedan wywallet kom så funkar det väl inte längre. Men innan dess var sådana här tjänster väldigt bra när man hade ett kontantkort med en massa pengar man inte hade möjlighet att ringa upp - bara att skicka lite sms så fick man i alla fall tillbaka en del in på kontot!

Sedan wywallet kom så funkar det väl inte längre. Men innan dess var sådana här tjänster väldigt bra när man hade ett kontantkort med en massa pengar man inte hade möjlighet att ringa upp - bara att skicka lite sms så fick man i alla fall tillbaka en del in på kontot!

Jo, men det är lite en annan sak och helt oskyldigt i sammanhanget om man gör så en gång med ett kontantkort. Här är det inte det som ligger i intresset för folk utan att få in pengar som en form av ett lån, som alltså är ännu sämre än ett sms-lån och kommer på telefonräkningen/arna nästa månad.

Bedrövligt!

Jag har varit en idiot under 2-3 års tid. Men nu är det slut med det. Jag vägrar låta mig luras av skurkbolag av den här sorten mer. Jag tycker bara att det är synd att den drar till sig människor som ofta skriver om hur hopplösa dom känner sig.

Den som använder den här tjänsten menar inte allvar när den säger att den vill få ett slut på sitt lånande och skulder.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp