Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Snälla, hjälp mig att välja en bank för privatlån utifrån min situation. Döm inte ((
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tardus" data-source="post: 489304" data-attributes="member: 6936"><p>Du bör inte ansöka om lån direkt hos enskilda banker. Använd i stället en låneförmedlare som exempelvis <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> eller <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9041" target="_blank">Sambla</a>. Då tas vanligtvis bara en kreditupplysning, som sedan delas med de banker och långivare som är anslutna till tjänsten.</p><p>Efter det är det egentligen bara att hålla tummarna och hoppas att någon av långivarna beviljar ansökan.</p><p>Personligen hade jag valt Lendo, eftersom de är en av de största aktörerna på marknaden och samarbetar med många banker och långivare.</p><p></p><p>När det gäller uppgifterna om spärrar eller liknande låter det som att AI:n du frågat har gissat eller missförstått situationen. Det är inget illa menat, men många(tjejer) tar tyvärr AI-svar som absoluta sanningar trots att modellerna ibland kan ge felaktig information när de saknar ett säkert svar.</p><p></p><p>Jag har arbetat mycket med AI och vet av erfarenhet att sådana system ibland kan "hallucinera", vilket innebär att de presenterar påhittad eller felaktig information som om den vore korrekt. Därför är det alltid VIKTIGT att kontrollera uppgifter mot tillförlitliga källor.</p><p></p><p>Jag skulle avråda dig att prata lån med en AI. </p><p>Prata direkt med bankerna i stället.</p><p></p><p>Men jag är säker på att Lendo eller liknande tjänst är det bästa alternativet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tardus, post: 489304, member: 6936"] Du bör inte ansöka om lån direkt hos enskilda banker. Använd i stället en låneförmedlare som exempelvis [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] eller [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9041"]Sambla[/URL]. Då tas vanligtvis bara en kreditupplysning, som sedan delas med de banker och långivare som är anslutna till tjänsten. Efter det är det egentligen bara att hålla tummarna och hoppas att någon av långivarna beviljar ansökan. Personligen hade jag valt Lendo, eftersom de är en av de största aktörerna på marknaden och samarbetar med många banker och långivare. När det gäller uppgifterna om spärrar eller liknande låter det som att AI:n du frågat har gissat eller missförstått situationen. Det är inget illa menat, men många(tjejer) tar tyvärr AI-svar som absoluta sanningar trots att modellerna ibland kan ge felaktig information när de saknar ett säkert svar. Jag har arbetat mycket med AI och vet av erfarenhet att sådana system ibland kan "hallucinera", vilket innebär att de presenterar påhittad eller felaktig information som om den vore korrekt. Därför är det alltid VIKTIGT att kontrollera uppgifter mot tillförlitliga källor. Jag skulle avråda dig att prata lån med en AI. Prata direkt med bankerna i stället. Men jag är säker på att Lendo eller liknande tjänst är det bästa alternativet. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Snälla, hjälp mig att välja en bank för privatlån utifrån min situation. Döm inte ((
Topp