Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Slantar - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Ferratum - Lån utan UC
6. Creditstar - Lån utan UC
7. Bigbank - Blancolån
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Extralånet - Lån utan UC

Snabba svar - lycklig - hjälp mig

ANG

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
I slutändan blev det nu Brocc, 7% 12 år 400.000kr, handläggs nu så bara hoppas att inte stöta på patrull nu!

ANG

Kunnig medlem
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
Ny UC eller den som togs via förmedlare?
Första erbjudandet som kom från dem var via Lendo, tror inte de tagit en ny ansökan. Inte vad jag kan se i alla fall. Jag mailade dem då deras erbjudande var på hela beloppet men räntan sämre än Nordax. Fick ett Mail att de matchar räntan, till och med sänkte den och erbjuder 400’.
Nu håller jag timmar och tår!!!

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 2 437
En av våra mest hjälpsamma
Meddelanden
6 264
Mottagna reaktioner
3 840
Poäng
2 437
Verkligen, bara orolig att det inte ska gå igenom. Men laddat upp lösen och signerat avtal samt haft bra mailkonversation med dem så väntar med spänning nu…
Och skulle det inte gå igenom så har du ändå alternativ klar, luta dig tillbaka och njut. Hälsar en som inte har ett samlingslån på sin horisont :)

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 2 737
Meddelanden
6 321
Mottagna reaktioner
4 176
Poäng
2 737
Första erbjudandet som kom från dem var via Lendo, tror inte de tagit en ny ansökan. Inte vad jag kan se i alla fall. Jag mailade dem då deras erbjudande var på hela beloppet men räntan sämre än Nordax. Fick ett Mail att de matchar räntan, till och med sänkte den och erbjuder 400’.
Nu håller jag timmar och tår!!!
Hoppas att det blir till din fördel för det låter bra.

ANG

Kunnig medlem
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
63
Poäng
197
Och skulle det inte gå igenom så har du ändå alternativ klar, luta dig tillbaka och njut. Hälsar en som inte har ett samlingslån på sin horisont :)
Säg inte det! Trodde inte jag heller skulle få ett förra året när jag sökte. Och tänkte att det går åt helvete nu med. Blev förvånad att både Nordax och Collector gav erbjudande har de aldrig gjort innan!
Nu snyggar jag till siffrorna, och betar av lite och hoppas komma i ordning och på banan ordentligt i framtiden!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp