• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Snabblån utan UC

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 420
Mottagna reaktioner
13 482
Poäng
8 917
men underskottet syns ju inte på kopian från wästgöta?!

Det måste ju finnas något dom går på. Dom verkar inte gå på betyget (svart kaffe hade 9 tex) dom verkar inte gå på ålder (min morsa på 60 år blev beviljad maxlån) dom verkar inte gå på inkomst och om dom inte heller går på underskott och förfrågningar så är det ju mer än märkligt.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Tror fan jag drar iväg en ansökan till Wästgöta. Med en stadig 3:a hos Bisnode kommer det garanterat bli avslag men större under har ju skett. Tar de dessutom inte hänsyn till underskott osv kan det ju gå :D
 

MyLife

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
15 November 2018
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
70
Poäng
227
Tror fan jag drar iväg en ansökan till Wästgöta. Med en stadig 3:a hos Bisnode kommer det garanterat bli avslag men större under har ju skett. Tar de dessutom inte hänsyn till underskott osv kan det ju gå :D
Jag tror nog de tar hänsyn till underskott. Jag skulle ringt innan och fråga vad de har för krav dvs riskbetyget hos Bisnode så onödigt få en Bisnode om avslag är givet och varje förfrågan drar ju ned betyget tyvärr.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp