• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Snart är den stora dagen kommen! Tips och hjälp önskas!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 363
Mottagna reaktioner
13 445
Poäng
8 917
Tack snälla!! :rolleyes::rolleyes:
Jag skulle vilja söka på 450 k och baka in de synliga på UC. Då skulle jag bara ha ett lån totalt. Tror du/ni det är möjligt?
Jag velar väldigt mycket om jag ska ansöka nu i veckan eller som jag ska vänta tills den 25/4 då en ff försvinner. Vad tycker du? :oops:

Vänta absolut och jag hade sökt på 450.000 när din UC försvinner. Du kommer ju att få förslag på lägre belopp om du inte kvalificerar för det högre.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Grattis, vad härligt och vilket fint betyg du fick :)
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Tusen tack allihopa! Kan inte riktigt smälta det. :eek::oops: Ni är alla så guld värda!! Hade det inte varit för er hade jag aldrig fått uppleva detta på ett par år. Så många tips man fått som gjort att jag kunnat hålla ekonomin i schack. Är enormt tacksam!!! <3

Jag ansökte om Betalkoll och kunde direkt höja till 45 k. La in de mest akuta och har ca 30 k kvar. Så nu ska jag sätta mig imorn och gå igenom.
Jag inväntar den 25/4 med att söka om lån. Gör som du sa @Terry_ och söker på 450 k och hoppas på det bästa.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Tycker ni jag ska använda Betalkoll till att betala bort hela eller delar av Qliro? Den syns på UC. Är det som en sån kredit som gör att betyget blir sämre om man betalar ner den?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Tycker ni jag ska använda Betalkoll till att betala bort hela eller delar av Qliro? Den syns på UC. Är det som en sån kredit som gör att betyget blir sämre om man betalar ner den?
Qliro står som avbetalning på UC (inte kredit) så vet inte om det påverkar så mycket. Svårt att säga, kan hända att det gör litegrann...
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Qliro står som avbetalning på UC (inte kredit) så vet inte om det påverkar så mycket. Svårt att säga, kan hända att det gör litegrann...
Tack för svar! :)
Hmm.. jag avvaktar lite då. Hinner ju iofs inte uppdateras till den 25/4 ändå.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Tycker ni jag ska använda Betalkoll till att betala bort hela eller delar av Qliro? Den syns på UC. Är det som en sån kredit som gör att betyget blir sämre om man betalar ner den?
Använd Betalkoll så mycket som möjligt nu. Är ju räntefritt enda till slutet av maj om du betalar saker nu. Dessutom lätt att lösa då det ska betalas in till Collector, vilket är bättre än alla snabblån.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Använd Betalkoll så mycket som möjligt nu. Är ju räntefritt enda till slutet av maj om du betalar saker nu. Dessutom lätt att lösa då det ska betalas in till Collector, vilket är bättre än alla snabblån.
Då gör jag så! Tusen tack för tipset! :D
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Såå.. inatt försvinner 1 av mina 6 ff. Tanken är att jag ska söka lånet då.
Hade det inte varit rätt ut så hade jag ju helst väntat tills den 12/5 då ytterligare en ff försvinner.

Jag tänker söka 350 k. Ej samla lån.
Tänker att jag söker på Advisa. Eller vad tycker ni?
Kommer det ställa till det något att jag är tjänstledig från min fasta tjänst 45 % för studier? (Jobbar 65 % och pluggar 50 % med studielån).
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp