Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spela bort lånet på 100k. Kan man spärra sig hos lendo och advisa

Tog ett lån på 100k som jag egentligen skulle köpa en bil för men jag spela upp pengarna på mindre än 1 vecka. Finns det någon tjänst där man kan spärra sig från alla kreditinstitut? Vill ej kunna ta fler lån eller likande tills jag kommer upp från botten som ny spelfri människa. Mår så extremt dåligt fy fan vilket sjukt missbruk har tappat totalt värde för pengar. 1000kr känns som 100kr när man spelar..

Men om du lånar pga spel så ta Spelpaus istället? Om du har lite lån så är det alltid bra att jämföra räntan.

Finns extremt många sidor utanför spelpaus vilket gör den spärren meningslös.

skaffa spelpaus
spärra trustly
Spärra zimpler
Släng alla dina kort
Skaffa ett kort du inte kan spela på, tex pfc.
Då har du eliminerat alla vägar :)

Tog ett lån på 100k som jag egentligen skulle köpa en bil för men jag spela upp pengarna på mindre än 1 vecka. Finns det någon tjänst där man kan spärra sig från alla kreditinstitut? Vill ej kunna ta fler lån eller likande tills jag kommer upp från botten som ny spelfri människa. Mår så extremt dåligt fy fan vilket sjukt missbruk har tappat totalt värde för pengar. 1000kr känns som 100kr när man spelar..

https://lanestopp.se/

Hade spärrat mig också .

Sätt er inte mer i skiten genom att denna bluff. Läs avtalet sin skriver under och först vad som beskrivs.

1. Fungerar inte:
”En avstängning på Lånestopp är inte tvingande för långivare eller låneförmedlare. Du kan bli erbjuden lån och krediter trots att du har en aktiv avstängning på Lånestopp.”

2. Uppgifterna säljs bland annat till kreditupplysnings företag:
”Låntagarnas ger genom spärregistret Lånestopp näringsidkare tillgång till ett centralt register med fysiska personers personnummer som uttryckligen har uppgett att de inte vill uppta nya konsumtionskrediter. Låntagarnas samarbetar med svenska kreditupplysningsföretag och information om din spärr i Lånestopps register kan inkluderas i din kreditupplysning.”

3. 4.....
Koll även befattningshavarna och deras övriga bolagsengagemang..

Finns mycket mer bara att lösa, dock finns inte allt du skriver under på med då det från avtalet hänvisas till personuppgiftspolicy och i den hänvisas det till deras integritetspolicy, men den får du inte ta del av på hemsidan.

”Din integritet är viktig. Vi lovar därför att värna om din integritet vid vår hantering av dina personuppgifter. I vår integritetspolicy kan du läsa om hur vi samlar in och använder dina personuppgifter och vilka rättigheter du har gentemot oss.”

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp