- Meddelanden
- 627
- Mottagna reaktioner
- 117
- Poäng
- 307
Jag undrar om jag är ensam eller finns det någon mer än mig som ställt till det rejält??!!
Nu lägger jag korten på bordet för alla er!
Är en tjej som underhåller sig med spel på nätet
blev sjukskriven och går på f-kassa = 8000 kr / månad
brukar ha en inkomst på 17000 kr och då levde jag gott!
när jag blev sjukskriven så räckte inte pengarna och jag började spela för att ha råd att leva. och då förlorade jag allt!
har nu smslån hos många (Alla?) smslån bolag
räknade nyss igenom och har skuldsatt mig i 111.000 kr i smslån
nu är frågan hur man kommer ur detta helvette?!
börjar jobba i September igen och då med full lön, men vad ska jag göra fram tills dess med allt detta?!
Jag äter inte, sover inte, vill inte prata med någon, livsglädjen finns inte och överväger till att försvinna från denna hemska värld...
det finns ingen utväg för mig än att hamna hos kronofogden... och där vill jag inte vara
Har bara mig själv att skylla!
jag ville leva på samma standard som innan men med halva inkomsten (som ag istället spelade bort)
önskar att det fanns någon i samma sits man kunde prata med

Nu lägger jag korten på bordet för alla er!
Är en tjej som underhåller sig med spel på nätet
blev sjukskriven och går på f-kassa = 8000 kr / månad
brukar ha en inkomst på 17000 kr och då levde jag gott!
när jag blev sjukskriven så räckte inte pengarna och jag började spela för att ha råd att leva. och då förlorade jag allt!
har nu smslån hos många (Alla?) smslån bolag

räknade nyss igenom och har skuldsatt mig i 111.000 kr i smslån
nu är frågan hur man kommer ur detta helvette?!
börjar jobba i September igen och då med full lön, men vad ska jag göra fram tills dess med allt detta?!
Jag äter inte, sover inte, vill inte prata med någon, livsglädjen finns inte och överväger till att försvinna från denna hemska värld...
det finns ingen utväg för mig än att hamna hos kronofogden... och där vill jag inte vara

Har bara mig själv att skylla!
jag ville leva på samma standard som innan men med halva inkomsten (som ag istället spelade bort)
önskar att det fanns någon i samma sits man kunde prata med

aldrig igen!