Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spring Finance - ngn som fått pengar?

Undrar om det är någon som fått sitt lån utbetalt från Spring finance? Läste i ett tidigare inlägg att de beviljar lån för att sedan ändra sig. Stämmer detta?? Står ju på deras hemsida att ett beviljat lån gäller i 30 dagar förutsatt att de får in skuldebrevet inom den tiden så ska lånet betalas ut. Står inget om löne specar, kontoutdrag mm som jag läste i tidigare inlägg, kan det verkligen vara lagligt att begära kontoutdrag? Blev beviljad lån idag men undrar nu om det kommer bli avslag när de får skuldebrevet.

lån

Hur mycket lånade du? Har du anmärkningar? ,vet man kan låna 50 000kr då! Uppgav du vad du skulle ha lånet till? Har oxå läst lite olika här inne om springfinance...!! Har själv ingen erfarenhet av dem..ännu iallafall !

springfinance

Undrar om det går att låna om man har anmärkningar?

Jag har inga bet.anmärkningar, lånade 50000. Blev beviljad, skrev att skuldebrevet skickats hem. Men läst här att de sedan ändrar sig så ville höra om ngn verkligen fått pengar utbetalt av dem el det bara är lur?

Är du helt säker? Även med usel UC score? dvs i botten.

Är du helt säker? Även med usel UC score? dvs i botten.

Är säker på det när det gäller belopp+anmärkningar!! Men däremot vet jag inte hur de ser på Uc förfrågningar! Jag sökte i december,men fick då avslag pgr av att jag hade för dålig inkomst sa de,jag hade då 12st uc ffr.Men det var inkomsten jag torska på då...140 000/år

Är säker på det när det gäller belopp+anmärkningar!! Men däremot vet jag inte hur de ser på Uc förfrågningar! Jag sökte i december,men fick då avslag pgr av att jag hade för dålig inkomst sa de,jag hade då 12st uc ffr.Men det var inkomsten jag torska på då...140 000/år

Jag har 230.000 i inkomst men 9 förfrågningar och en bet.anmärkning.

Hej igen,vill tillägga att jag ombads ringa ansöka,jag hade mailat dem innan och kollat om det var möjligt att söka med anm.Fick då till svar att jag var välkommen att ringa dem för en ansökan,de var jättetrevliga!! Synd bara att jag inte höll måttet...så att säga!
Önskar Lycka till om du bestämmer dej för att ansöka!!

Eh, det går inte att söka på hemsidan.

Händer absolut ingenting när man klickar på skicka ansökan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp