Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spring Finance - ngn som fått pengar?

VARNING!!!!

Avslag trots över 200.000 i inkomst.
Under 10 förfrågningar och 1 liten anmärkning på ett till synes pyttebelopp.

SÖK EJ, ONÖDIGT OCH DRA PÅ ER UC!

BEVILJAR EJ ANMÄRKNINGAR TROTS ATT MAN UTGER SIG FÖR ATT GÖRA SÅ!!!

VARNING!!!!

Avslag trots över 200.000 i inkomst.
Under 10 förfrågningar och 1 liten anmärkning på ett till synes pyttebelopp.

SÖK EJ, ONÖDIGT OCH DRA PÅ ER UC!

BEVILJAR EJ ANMÄRKNINGAR TROTS ATT MAN UTGER SIG FÖR ATT GÖRA SÅ!!!

Ajdå..sa de varför det blev avslag för dej?

Blev beviljad 20k med 3 anmärkningar 360k i inkomst. 13 UC.. Dock så var dom lite jobbiga med att dom ville se 6 månaders kontoutdrag, 3 lönespecar.. Och tusen frågor..

Undrar om det är någon som fått sitt lån utbetalt från Spring finance? Läste i ett tidigare inlägg att de beviljar lån för att sedan ändra sig. Stämmer detta?? Står ju på deras hemsida att ett beviljat lån gäller i 30 dagar förutsatt att de får in skuldebrevet inom den tiden så ska lånet betalas ut. Står inget om löne specar, kontoutdrag mm som jag läste i tidigare inlägg, kan det verkligen vara lagligt att begära kontoutdrag? Blev beviljad lån idag men undrar nu om det kommer bli avslag när de får skuldebrevet.

Hej,hur har det gått för dej? Har du fått skuldebrevet och skickat tillbaka och har du blivit tvungen att skicka in lönespec och kontoutdrag? Står ju inget som du säger om detta,mycket märkligt att de skulle vilja ha kontoutdragen!!....Du får gärna berätta hur du fått göra eller ej !

Jag fick hem skuldebrevet idag, det står att jag är beviljad lån på 50000, som jag ansökte. Dock är återbetalnings tiden ändrad till 7 år, ansökte om 10. Och det står att jag måste skicka in det påskrivna skuldebrevet samt min senaste lönespec, 3 månaders kontoutdrag och kopia på id. Jag kan köpa allt utom kontoutdragen, inte för att jag har ngt att dölja utan för jag tycker det är intrång i mitt privatliv. Ska maila och fråga varför de vill ha kontoutdrag. Om de insisterar på det kommer jag inte ta lånet. Verkar också som att de tar kreditprovning efter papperna är inskickade då fullmakt för det sänts med som ska tillbaka, står att de tar antingen UC el soliditet. Spring Finance hör ill Bluestep koncernen står det i papperna. Är det ngn som verkligen fått pengar av dem även efter skickat in allt!?!

Varför

Varför ska de ha de papperna om man är beviljad?

Kontoutdrag= privat säger inte så mycket

Dessutom har jag flera banker

Tyvärr sätter lånsättaren gränserna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp