Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Större lån på 300 400 k

UC SCORE 609
Riskprognos 1.2 %
Inga anmärkningar,inga lån eller krediter
Inkomst cirka 300k

Vad tror ni om att söka ett större lån på 300-400 k , är det realistiskt att jag får ett sånt stort lån? Dela gärna med er av egna lån,förutsättningar mm.

Det florerar lite olika rykten gällande hur mkt man får låna. Sist när jag prata med Lendo så sa dom att bankerna låter dig låna 80% av din årslön, medans tror det var Advisa (minns inte) sa inte mer än 90% av årslön. Men vad jag har förstått finns de dem som har mer lån än vad deras årsinkomst är. Men men det finns nog de som vet bättre än jag. Ett tips är annars att ringa och prata med banken eller låneförmedlaren.

Vet inte om det ligger någon sanning i att man max får låna 80 -90 % av sin årslön,har några vänner som lånat mycket mer och har läst lite på forumet.

Men däremot har jag hört att dom flesta bankerna lånar ut max 350 k,ligger det någon sanning i Det.

Med en helt OK inkomst och dessutom inga andra lån/krediter så låter 1.2% ganska högt.
Har du många förfrågningar eller hur kommer det höga betyget sej?

Lasseman, tror du jag kan söka 350 k direkt eller söka först ett på 300 sen ta ett andra på 50.

Terry,ingen aning varför det är så högt. Har legat runt 1.2 i snart 2 månader. Hade 0.4 för några dagar sen men det ändrades plötsligt igen?!?! Har endast 4 förfrågningar,den senaste var för 6 månader sen.

Lasseman, tror du jag kan söka 350 k direkt eller söka först ett på 300 sen ta ett andra på 50.

Terry,ingen aning varför det är så högt. Har legat runt 1.2 i snart 2 månader. Hade 0.4 för några dagar sen men det ändrades plötsligt igen?!?! Har endast 4 förfrågningar,den senaste var för 6 månader sen.
Bättre att dela upp i 250.000 och 100.000.

Min uppfattning är 350 direkt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp