Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Strategier, svårt med tanke på redan höga blanco?

Inte orkat läsa genom alla trådar, då säkert svaren finns till mina funderingar, så jag ställer dem här och hoppas någon kan svara.

Jag har inkomst 525000 (men det syns först nästa deklaration, förra årets var 455 000)
Lån Bank Norwegian. 420 k. medlåntagare (inte jag som betalar på forex 37 tusen)
Högt underskott tyvärr på 95 k
Min uc score är låg 0.5 % och 2 ff

Utanför uc finns två dyra som jag vill få bort Ferratum 25 k och Daypay 14 k

Finns det möjlighet tror ni att ta bort BN lånet (ränta 11,5 %) med Forex, och kanske utöka för att få bort Ferratum och Daypay?

Ser man på lendo om man beviljas lägre belopp än det sökta?

En annan variant är att låna 40-50 k som enskilt lån för att lösa Ferratum och Daypay? Men kanske svårt med tanke på redan höga blanco.

Några förslag eller tips?

Jag skulle börja med att försöka slå ihop forex och de andra små, via lendo. Det borde gå smidigt.
Annars
Summerade och får det till lite under 500k, du kan ju pröva men jag skulle max söka på 350k på lendo pga inkomst och att nästan inga banker svarar på högre belopp.. så isåfall söka på 350 lösa forex och smålånen oxh extraamortera det som blir över på bank norwegian. När deklaration 2018 är registrerad så skulle jag då söka ett nytt lån matchande det som äe kvar hos Norwegian.

De 11 procent du har är inte så mycke sämre än de 8.9 som är det bästa dom erbjuder.
Helt ovetenskapligt skulle jag tro att din ränta på 350k skulle bli 5-6procent.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp