Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

svårt att bli beviljad hos Avida krediten?

Är det svårt att bli beviljad Avida krediten? Jag vet att mitt ex blev beviljad 30 000 kr med flera anmärkningar. Jag har 14 uc frågor, inga anmärkningar, 320 000 i skulder, 380 000 i årsinkomst. Vill helst inte få ännu en UC förfrågan, då jag i augusti endast har 2 frågor kvar, men skulle vilja bli av med alla smålån en gång för alla. Har ni erfarenheter av hur de är med beviljandet, så hör av er!

https://www.avidafinance.com/se/kredit

Är det svårt att bli beviljad Avida krediten? Jag vet att mitt ex blev beviljad 30 000 kr med flera anmärkningar. Jag har 14 uc frågor, inga anmärkningar, 320 000 i skulder, 380 000 i årsinkomst. Vill helst inte få ännu en UC förfrågan, då jag i augusti endast har 2 frågor kvar, men skulle vilja bli av med alla smålån en gång för alla. Har ni erfarenheter av hur de är med beviljandet, så hör av er!

https://www.avidafinance.com/se/kredit

Min erfarenhet är att de är precis lika hårda som "vanliga" banker.

Ok, trodde de var lite enklare, då mitt ex fick lån med flera anmärkningar. Vet någon om de tar vanlig UC eller Creditsafe/Bisnode?

Ok, trodde de var lite enklare, då mitt ex fick lån med flera anmärkningar. Vet någon om de tar vanlig UC eller Creditsafe/Bisnode?

Ibland kan det vara lättare att få lån trots anmärkning, om den bara är tillräckligt gammal, än att ha för många UC-frågor, sjukt system. Avida tar vanlig UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp