Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

svarstid hos lendo, hur lång?

Janne, vet inte min uc-score faktiskt men säkert inte så bra. Jag har 3 ffr nu med lendo. Men som sagt massor med lån. Känns inte som marginalen är ett bra alternativ!!:-(

Kan ju inte vara helt i botten om du får erbjudanden från några, tror Ikano har lägre ränta än Marginalen och har du många små lån och smslån kanske ett större lån hos Ikano är bättre och sen spärra dig själv från alla smslångivare och lösa några små privatlån och spärra dig där oxå givetvis.

Sen kanske fixa ett extrajobb och gå långa vägen och betala igen så mkt som möjligt, sälja ev. bil osv...så tänker jag själv just nu.

Antalet förfrågningar hos UC är inte av stor betydelse nu för tiden då dom endast ligger kvar i ett år. Men bättre ta 5 st UC nu på en gångså försvinner dom samtidigt om ett år istället för 5 st med ett par månader mellan nu...

Tack för era svar! Jo du har en inkomst 250.000 lån på mycket över det så konstigt som sagt att något gick igenom...men får fundera på marginalen men känns tvunget för att lösa sms lånen. Men man har ju läst om deras långa utbetalningar som typ aldrig kommer...jobbigt denna sits mår jättedåligt och ser ingen ljusning alls

kan du lösa lånen med marginalen så kanske det ändå är bättre just nu än som du säger må dåligt och pengarna inte räcker till när allt är betalt.framför allt få bort smslånen.

Jag som skrivit tidigare har inte orkat logga in:) jo men det är nog sant har inget val egentligen. Frågan är bara om man får pengarna från marginalen, verkar varit si och så med det när man läser om dom

jadu tyvärr har jag också läst en del negativt om dom.tror det var bla på rejta o andra forum.jag förstår ditt dilemma hur du ska göra.

Ja det är svårt, men en del verkar det funkat för så kanske har man tur:) men har inte godkänt erbjudandet ännu..De har dåliga betyg överallt vad jag kan se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp