- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Samma för mig . Ingen dragning . Blir imorgon då . Har hänt nån gång förut efter röda dagar minns jag under de 4 år jag haft lånet
Hoppas jag är kvittot om 2 veckor dom wfter jag ansöker om samlingslån, så jävla hög ränta jag betalar dom äckligaaaa
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Ja katastrof med dom . Jag betalar 6000kr/mån och 5000kr är ränta . Bara 1000kr amortering per månad
Ouff skulle mått illa med det, hoppas du kan få samlingslån och ta bort dom fyy... jag betalar 2 och 1000 ränta 1000 amortering
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Omöjligt provade nyss med 8% i uc risk ändå automat avslag från advisa
Du har en del försök nu ff och mycket i blanco va
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
9ff nuDu har en del försök nu ff och mycket i blanco va
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Jag ligger nu på 7.8% och 5ff 2 ff försvinner om 2 veckor sen ska jag ansöka .... men det var jävligt tufft o lösa året hela tiden på gränsen men nu är det lite kvar.... jag tycker du får kämpa till du kommer ner till 4-5 ff sen ansöka vänta till våren sommar
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Det vore toppen . Men om 5 mån är jag redan hos K om jag inte fått nåt lån innan dess
Oj , har du kollat med balencia ? Har du inte vänner släkt m.m som kan hjälpa så betalar du när du får samlingslån... så fick jag hjälp närmaste vänner .mm
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Haft det över ett år men allt harven gräns till de inte kan hjälpa mer
Fattar ej vadå halv?
- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Tufft hoppas det löser sigAllt har en gräns
- Meddelanden
- 90
- Mottagna reaktioner
- 51
- Poäng
- 147
Förstår allas ångest o stress här inne, hatar just nu extrem stress känsla inom mig men orkar o klarar jag av mina avbetalningsplaner fram till midsommar så kommer det bara vara ljust framöver
Har släppt mkt till inkasso så är väldigt tuffa avbetalningsplaner dels från allektum, (ferratum).
Men klarar min fru o jag det så har vi räknat ut att vi har ett nybyggt hus utan lån inom 5-8 år från det. Så det är en jävla morot

Har släppt mkt till inkasso så är väldigt tuffa avbetalningsplaner dels från allektum, (ferratum).
Men klarar min fru o jag det så har vi räknat ut att vi har ett nybyggt hus utan lån inom 5-8 år från det. Så det är en jävla morot
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.