Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sverigelanet.se

Det står att de uppdaterar. Nån som vet om det sett ut så länge eller om det faktiskt är uppdaterar de gör?

Uppdaterar

När jag går in på deras sida så ser jag inget om attt de uppdaterar. Det ser bara ut som att man kan sms persnr konot o lånebelopp.
Var Ser ni att det står attde uppdarear?

När jag går på rena adressen www.sverigelanet.se så hamnar jag på en tempsida där det står att de uppdaterar (något datum i augusti dessutom ?). Vet inte mer än det tyvärr men det står samma på 123 också.

Inte jag

Detta är ju märkligt men när jag gör precis samma sak så kommer jag til esidan där de först beskriver sig och sedan står det hur man ska gå till väga, när man ansöker. Detta var mycket märkligt eller hur?

123

Hej alla

När jag går in på www.123kredit.se så kommer det inget om att de uppdaterar utan man kan direkt gå och ansöka.

Är det någon som har fått lån där?

Är det någon nna som får upp sidan med att de uppdaterar.

Jag börjar tycka det verkar lite märkligt eftersom att när jag går in både på www.sverigelanet.se och www.123kredit.se så kommer det inget upp om att de uppdaterar.

Nån som vet mer än jag?

Ja verkligen! Det bästa är kanske att maila dem och fråga. Eller prova att ansöka då förstås. IPP är ju annars seriösa (enligt min mening) så...

123kredit är någon annan långivare. smslan123.se är samma kreditgivare som sverigelanet.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp