Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Swedbank bolån, vad skickade ni in?

Hej!

Jag undrar vad ni uppgav eller blev tillfrågade att skicka in vid bolån till er bank, helst ska det gälla Swedbank.

Lönespecifikationer, löneavtal, underlag för redovisning av kontantinsats?

:)

Hej!
Inte bästa svaret på din fråga men blev nekad av swedbank med årsinkomst 500,000:-, blanco på 200,000 och en ff ca 8 månader gammal. Fick lån hos SEB ca 10 minuter senare utan tjafs, I min värld är därmed Swedbank världens sämsta och svåraste. Kan därmed bara killgissa att de kommer att vilja se precis allt och fortfarande dra undan mattan på dig när du i princip står på mållinjen

Hej!
Inte bästa svaret på din fråga men blev nekad av swedbank med årsinkomst 500,000:-, blanco på 200,000 och en ff ca 8 månader gammal. Fick lån hos SEB ca 10 minuter senare utan tjafs, I min värld är därmed Swedbank världens sämsta och svåraste. Kan därmed bara killgissa att de kommer att vilja se precis allt och fortfarande dra undan mattan på dig när du i princip står på mållinjen

Jaha! Tackar för svaret!

Jag som tyckte jag läst på forumet att Swedbank är en av de mer generösare bankerna..

Prova! Kanske går bättre för dig :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp